הבעל: "אשתי חולת קניות שלא מסתפקת בזוג נעלים בחודש אלא בשלושה, לא מסתפקת ברכב אחד אלא בשלושה…"

עו"ד שרין סולן. צילום: אולגה סולן

בעלי שחקן פוקר מקצועי אבל הפסיד מיליון דולר

הסיפור הזה כאילו לקוח מסרט טוב בהוליווד. בני הזוג, שניהם יצאו לעשור השישי של חייהם, הצליחו לגדל משפחה לתפארת, להביא שלושה ילדים ויש להם כבר חמישה נכדים. כל זה לא מנע מהם להתייצב השבוע, כל אחד בנפרד, אצל עורך דין ולבקש לפתוח בהליך גירושין.

האישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן מגוללת סיפר יוצא דופן: "התרגלתי לחיים הטובים". לדבריה בעלה הוא איש העוסק בנדל"ן ויבוא יהלומים, ותמיד ראה בכסף אמצעי להפוך את חייהם  לחיים מאושרים. "יש לנו את אחד הבתים היפים והגדולים בישראל, לרשותנו נכסים בכל רחבי הארץ, אבל גם בלונדון, ברצלונה ופרנקפורט. בקיצור יש לנו הרבה והכל בנינו ביחד".

יחד עם זה מגלה האישה, רואת חשבון במקצועה, שאחד התיקים הגדולים במשרדה הוא התיק של בעלה, כי בעלה מהמר כפייתי ושחקן פוקר מקצועי שנוטל חלק בטורנירים בין לאומיים, שמחיר הכניסה אליהם במקרה הטוב הוא 50 אלף דולר לאדם. בשנה וחצי שחלפה נמנע ממנו לצאת לטורנירים שמחלקם היה חוזר עם מאות אלפי דולרים רווח ובחלקם היה גם מפסיד. עם זאת בשנה האחרונה הוא נהג להשתתף בטורנירים קטנים כאלה שהתקיימו בארץ ובטורניר האחרון הוא הפסיד מיליון דולר".

לעורכת הדין סולן היא מספרת כי "זה לא היה מפריע לי, אלמלא הוא החל לרדת לחיי על הקניות שאני עושה. הוא החל לספור לי את זוגות הנעליים שאני רוכשת, להגביל לי את כרטיס האשראי ולהצר את צעדי בכל מקום ולקרוא לי 'מכורה'".

הבעל טוען להגנתו: "אשתי צריכה לדעת לשים סוף להתמכרות שלה לקניות. היא לא מסתפקת בזוג נעלים בחודש, אלא בשלושה. היא לא מתרגשת ממכונית אחת, היא רוצה שלוש שיחנו בחניה שלנו. היא מסוגלת להוציא רק על עצמה 100 אלף שקל בחודש".

בגלל מעמדם הרם בחברה ובעצת עורכי הדין נקבע כי בני הזוג ינסו מהלך אחר והוחלט כי יחיו בהפרדה בדירתם המפוארת לתקופה של חצי שנה ורק לאחר מכן יחליטו אם הם ממשיכים בהליך גירושין שעלול להיות יקר מאד.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.