חשש לשחיתות לכאורה בהגרלת פרוייקט פינוי בינוי בקריית אונו

יו״ר אומ״ץ פליצה פנחס פלד

תנועת אומ״ץ למינהל תקין, פנתה השבוע ליועץ המשפטי לממשלה, ד״ר אביחי מנדלבליט, באמצעות יו״ר ועדת השלטון המקומי באומ״ץ, ד״ר שמעון זילברשלג, בדרישה לבדוק את ההגרלה בפרויקט פינוי בינוי בקריית אונו.

לידי תנועת אומ"ץ הגיע לאחרונה מידע מדאיג המעלה חשד , לכאורה, כי חלק לא קטן מהזוכים בהגרלה, מקורבים לחברי מועצת העיר. מכיוון והרשימה לא פורסמה ברבים עד היום, סוברים באומ״ץ כי מן הראוי לקיים בדיקה יסודית בכדי לוודא כי בביצוע ההגרלה נשמרו כל כללי המינהל התקין וטוהר המידות.

על פי המידע, חברת ׳אאורה נדל״ן׳ ועיריית קרית אונו לא פרסמו את רשימת הזוכים בהגרלה ובעתירת חברי אופוזיציה לחשיפת הרשימה ב-2019 הושגה פשרה בין הצדדים שיועמ"ש העירייה ידווח לעותרים כי כל הזוכים עונים לקריטריונים שנקבעו כתנאי לזכייה בהגרלה.

קריית אונו מבצעת בשנים האחרונות סידרת פרויקטים של פינוי-בינוי, אחד מהם הוא מתחם בר-יהודה בו זכתה חברת "אאורה נדל"ן" בשנת 2014. במהלך שיווק דירות הפרויקט קיימה החברה בשנת 2016, הגרלה בנוכחות יועמ"ש העירייה בה הוגרלו 60 דירות שנמכרו בהנחה של כ-150 אלף ₪ כשלהשתתפות בהגרלה הוזמנו רק תושבי העיר המתגוררים בה חמש שנים לפחות, במטרה לעודד צעירים להישאר ולגור בעיר.

בתנועת אומ״ץ מאמינים שמן הראוי לקיים בדיקה יסודית בכדי לוודא כי בביצוע ההגרלה נשמרו כללי המנהל התקין וטוהר המידות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.