חילופים גברי במד״א

בתום ארבעים וחמש שנה במגן דוד אדום: מנהל מרחב אשר במד"א רחמים (מימי) סידיס סיים את תפקידו.

לתפקיד מנהל מרחב אשר במגן דוד אדום נכנס אלי פרץ, לשעבר מנהל מרחב ירדן בארגון * לרגל פרישתו של רחמים (מימי) סידיס התקיים טקס בהשתתפות נשיא מגן דוד אדום אבי זהר ובכירים נוספים בארגון * מנכ"ל מד"א אלי בין: "אני מודה לך מימי, על כל מה שעשית למען מגן דוד אדום, למען אזרחי ישראל ולמען הצלת חיים"

אל נעליו הגדולות של רחמים (מימי) סידיס, שפורש לגמלאות בתום ארבעים וחמש שנה במגן דוד אדום, נכנס אלי פרץ, עובד במד"א מזה שלושים ושמונה שנה. פרץ התחיל את עבודתו בארגון בשנת 1980 כחובש ובהמשך פראמדיק, והתקדם לתפקידים ניהוליים. בתפקידו האחרון שימש כמנהל מרחב ירדן. פרץ, תושב המושבה כנרת, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני בניהול מצבי חירום ואסון.

"היה לי מזל גדול שהתחלתי את חיי בגיל 23 במגן דוד אדום כחובש ונהג אמבולנס. נהניתי מאוד מכל התפקידים שמילאתי במגן דוד אדום במהלך השנים, ואני מרגיש סיפוק אדיר על כל מה שזכיתי לעשות למען הזולת, למען תושבי האזור ולמען הצלת חיים", *אמר מנהל מרחב אשר היוצא רחמים (מימי) סידיס,* "הייתה לי זכות גדולה ואני מודה לכל מי שליווה אותי בדרכי, להנהלת מגן דוד אדום, לראשי המחלקות והאגפים, ובראשם לאלי בין שבשנותיו כמנכ"ל מד"א פעל כל העת למען המתנדבים, העובדים, המנהלים, ובראש ובראשונה למען כל מי שמחייג 101 וזקוק לעזרתנו".

"מימי היקר, לא במקרה נקלעת לעבודה זו, וכפי שנהוג לומר מקום העבודה בחר בך, מקום לאנשים מיוחדים עם נשמה יתרה", *בירכה סגנית מנהל מרחב אשר במד"א בת שבע גואז,* "לא רבים יודעים שמתחת למעטה הקשיחות והרצינות שלך מסתתרת נשמה ענקית שידעה להרים נופלים, לעודד עובדים, לחזק את רוחנו, ולהיות גאים וחזקים בכל זמן. תודה ענקית לך מימי, שלמרות היותך איש אשכולות חזק ומרשים, לא שכחת להיות בן אדם, פשוט ונגיש".

"מימי היקר, השארת חותם עצום במגן דוד אדום בכלל, ובמרחב אשר בפרט. הייתה לך עשייה ענפה ומקצועית, עשרות שנים של ניהול עובדים מצוינים, וטיפוח שדרת ניהול לתפארת, עם עבודה מיומנת, שיתוף פעולה תמידי ודאגה לכל עובד ומתנדב", *בירך מנהל מרחב אשר הנכנס, אלי פרץ,* "אני נכנס למרחב מלא באנשים מדהימים, עם מוטיבציה גבוהה ועם רצון לסייע לכל מי שזקוק לעזרה. מימי, בהצלחה בפרק החדש בחייך, יישר כוח והצלחה רבה".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מימי, היית אבא אמיתי לכלל העובדים במרחב אשר. אני יודע כמה תמכת וכמה עזרת לכל מי שיכולת. אני מאחל לך הרבה שנים טובות, ומודה לך על שהיית מנהל מצויין, על כך שטובת המערכת הייתה תמיד לנגד עיניך, ועל כל מה שעשית למען מגן דוד אדום, למען אזרחי ישראל ולמען הצלת חיים. לך אלי פרץ אני מאחל הצלחה רבה, ומאמין שיחד נמשיך לפעול כדי שמגן דוד אדום תמיד ייתן את הטיפול הרפואי הטוב, המקצועי והמהיר ביותר, לכל מי שזקוק לנו".

במרחב אשר של מד"א עובדים ומתנדבים יותר מ-1,000 חובשים, פראמדיקים, רופאים, נהגי אמבולנס, ומתנדבי נוער, שפועלים בעשרות אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועים וכלי רכב ייחודיים נוספים. בין תחנות המרחב נמנות תחנת עכו, תחנת נהריה, תחנת מעלות, תחנת שלומי, תחנת כרמיאל, תחנת סכנין, תחנת שייח' דנון, תחנת ג'וליס, ותחנת מג'ד אל כרום.

מנהל מרחב אשר במדא היוצא רחמים (מימי) סידיס – צילום דוברות מד"א

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.