חידוש: שיטת מגורים על פי המודל האמריקאי ה"גרין האוס" בבית האבות הספרדי בחיפה

אשכולות גלעד המחלקה החדשה והמתקדמת בארץ בבית האבות הספרדי

בבית האבות הספרדי נפתחה מחלקה  חדשה בשיטת מגורים על פי המודל האמריקאי ה"גרין האוס" . מקומות אחרונים בהחלט – לדיירים סיעודיים בסטנדרט וברמה אחרת

מודל מגורים חדש, שבו דיירים סיעודיים חיים באווירה הכי הקרובה לבית עם כמה שפחות סממני בית חולים, נפתח בבית האבות הספרדי הוותיק והמנוסה בחיפה.

המודל "אשכולות דיור" שנבנה בסטנדרט גבוה מותאם לדיירים סיעודיים. בגרסתו הישראלית נקרא המודל: "אשכולות הדיור", כאשר בכל אשכול עד 18 דיירים על מנת לשמור על אווירה ותחושת הביתיות. המודל מעודד עצמאות וחיי קהילה ומאפשר להמשיך את הבחירות הקטנות שעושה כל אחד בחיי היום יום.

אשכולות גלעד, המחלקה החדשה. צילום בית האבות הספרדי

מודל אשכולות הדיור מנסה “למחוק” את הסממנים הישנים של המוסד. בלי מסדרונות ארוכים המזכירים בית חולים אלא חדר מגורים מרכזי עם ציוד שיש לכל אחד מאיתנו בביתו הפרטי: פינת אוכל, פינת הסבה (סלון), מטבח מבשל שיחליף את חדר האוכל המסורתי.

אנט ואן דר לינדן, מנהלת משאבי אנוש יחד עם טניה אלשטיין מנהלת הסיעוד, עמלו תקופת ארוכה על מנת להרכיב צוות מנצח , מקצועי ומיומן עם איכות טיפול מהשורה הראשונה, שיצעיד את אשכולות גלעד ויהפוך את המגורים בבית האבות לחיים באווירה אחרת.

עדי מתתיהו סמנכ"ל, בית האבות, אילנית פולק מנהלת קשרי לקוחות ובלה אדלשטיין מנהלת השרות הסוציאלי ציינו כי קיימת התעניינות רבה במודל החדש, ומחלקת השיווק עובדת באינטנסיביות בימים אלו לאכלוס האשכול  ומקיימת סיורים למתעניינים.

אשכולות גלעד. פאר יוצא דופן. צילום בית האבות הספרדי

לדבריהם, נותרו מקומות אחרונים באשכולות גלעד החדשים שבהם פועל צוות מקצועי ומיומן, חדרים חדשים ומפנקים. כל זה מאפשר לדיירים להנות מבית אבות עם ניסיון, טכנולוגיות חדישות, קשר הדוק עם אוניברסיטת חיפה, ולצד כל אלה הקפדה ושמירה על בריאותם ורווחתם של דיירי בית האבות הספרדי.

לרשות המתעניינים עומד צוות של עובדים סוציאליים, שיווק וקשרי לקוחות לכל שאלה ומתן פרטים נוספים. לפרטים 6293* טלפון: 073-25042272  ניתן למצוא אותנו גם באתר בית האבות ודף הפייסבוק שלנו. דואר אלקטרוני: אילנית פולק ilanit_p@ba-sfaradi.co.il

מצורפים צילומים. יש אישור לפרסום ללא זכויות יוצרים וללא קרדיט

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.