השוטרת סימנה לנהג לעצור בשל עבירות תנועה אותן ביצע ובמהלך בריחתו השליך מחלון הרכב מטען חבלה- הצעיר בן ה-18 נעצר ופרקליטות מחוז חיפה הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגדו

צילום דוברות משטרה

לפני כשבועיים (21/6) במהלך פעילות אכיפה על כביש 804 סמוך לכפר ראס אל עין, הבחינו השוטרים ברכב המבצע עבירות תנועה. השוטרת כרזה לנהג לעצור, אך זה האיץ את מהירות נסיעתו לכיוון כביש 85.

במהלך בריחתו השליך מבעד לחלון הקדמי שקית והמשיך בנסיעתו למטע זיתים סמוך לכפר ראמה ונמלט מהמקום.

השוטרים שהבחינו בהשלכת השקית, חזרו למקום בו הושלך וגילו, כי בתוך השקית יש מטען חבלה. חבלן הגיע לזירה וטיפל במטען.

חוקרי משטרת ישראל הוזעקו לזירה, אספו ממצאים וחקירה נפתחה. במהלך תקופה של שלושה שבועות בוצעו פעולות חקירתיות מגוונות לאיתור מקום הימצאו של הנאשם. בעקבות התפתחות בחקירה, אותר מקום הימצאו של הנאשם במתחם מגוריי דודו בכפר בענה והשוטרים נערכו לפשוט על המתחם ולעוצרו.

הנאשם (18, בענה) נעצר לפני שבועיים (15/7), נחקר ובית משפט האריך את מעצרו בהתאם לבקשת המשטרה עד להגשת כתב האישום כנגדו.

במהלך חקירתו איים הנאשם על אחד השוטרים באומרו שישלח אנשים לביתו במטרה לפגוע בו ואף שבר והשליך מבעד לחלון קלטת שחשב שמכילה את שיחותיו בתא המעצר.

בתום החקירה הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז חיפה, אשר בחנה את הראיות והגישה בבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות בנשק, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, איומים, שיבושי מהלכי משפט, השמדת ראייה.

משטרת ישראל פועלת כל העת תוך חתירה למגע כנגד אותם גורמים עברייניים הסוחרים, המשתמשים והמחזיקים באמצעי לחימה כחלק מפעילותם העבריינית במטרה להביאם לדין ולמען שלומו ובטחונו של הציבור

קרדיט:דוברות המשטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.