הרופאה עברה בדיקת מי שפיר. לבעל הרופא, התברר כי הוא אינו האב

צילום יחצ

סערה בשני בתי חולים במרכז ובצפון הרופאה עברה בדיקת מי שפיר. לבעל הרופא, התברר כי הוא אינו האב. "את המידע הזה דאגתי להשיג ללא ידיעת אשתי". מכאן הדרמה כבר לא ידעה גבול בשני בתי החולים

הסיפור שלפנינו עוסק בזוג רופאים שנשואים כבר 11 שנים. שניהם עובדים בבתי חולים שונים. הבעל כירורג בכיר, האישה רופאת עיניים. לטענת האישה לפני מספר שנים בעלה, אחרי שמונה שנות נישואים בלבד, הודה בפניה כי הוא בקשר עם אחות שעובדת במחלקה שלו. לדבריה הענין הזה הוסדר ביניהם והוא אפילו דאג להעביר את המאהבת בהסכמתה למחלקה אחרת בבית החולים והיא סלחה והמשיכה.

הדרמה החלה לפני מספר חודשים. האישה נכנסה להיריון. בני הזוג החליטו לצלוח את המשבר ולהביא עוד ילד לעולם. בגלל שההיריון הראשון, היה היריון קשה האישה בעצת רופאיה ובגלל גילה, החליטה לעשות בדיקת מי שפיר. מיד בתום הבדיקה הובהר למעל לכל ספק כי העובר הבריא בבטנה של אשתו, על פי הממצאים הגנטיים, אינו שלו. "את המידע הזה דאגתי להשיג ללא ידיעת אשתי", סיפר מאוחר יותר.

עורכת הדין שרין סולן שמייצגת את הבעל נדהמה אף היא מהסיפור ולדבריה הבעל שקל להתחיל בהליך גירושין. עו"ד סולן המליצה לו לא למהר כי הזוגיות שלהם לאחרונה נראתה יציבה ואולי מדובר בטעות. אחרי חודש חזר הבעל לפרקליטתו עם ממצאים ברורים שאשתו מנהלת רומן עם מאמן הכושר שלה.

בשלב הזה יעצה עו"ד סולן לבעל להטיח את העובדות בפני אשתו. כולל הממצאים הגנטיים לרבות הצילומים שהמציא לו הבלש ששכר. בינתיים אחרי שהדבר נחשף והרופאה הבינה שבשני בתי החולים עוסקים ברומן שהיא ניהלה וההיריון שאינו מבעלה היא עשתה הפלה וההיריון כבר לא פקטור במאבק הגירושין.

הבעל רוצה להשתמש בממצאים שבידו לחיוב אשתו בגט ולשלילת זכותה לכתובה כי על פי ההלכה האישה זנתה תחתיו. האישה לעומת זה הבהירה לבעלה כי תחשוף את הרומן שלו עם העובדת שלו בבית החולים, שאסור בתכלית האיסור בגלל יחסי מרות. יותר מזה תבקש לברר כיצד הגיעו ממצאי הבדיקה הגנטית לידיו ומי שיתף איתו פעולה. בשני המקרים היא תערב את  ההסתדרות הרפואית בישראל. בקיצור מלחמה.

שני בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך אבל לדברי עו"ד סולן הקרע והממצאים כל כך מביכים שאין סיכוי שזה יגמר בשלום בית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.