העדה היהודית הספרדית בחיפה דוחה את טקס חלוקת המלגות השנתי עקב מגיפת הקורונה, לראשונה מזה עשרות שנים, לא יתקיים הטקס במועד שנקבע

מזכירת ועד העדה הספרדית לימור דהן. צילום ארכיון ועד העדה

הטקס השנתי של חלוקת המלגות המתקיים בשיתוף עם עיריית חיפה והפדרציה הספרדית העולמית – ההנהלה בישראל, בהשתתפות אישי ציבור ובכירי המשק, לא יתקיים במועד שנקבע  23.4.2020 אלא ידחה למועד אחר. הודעה על כך תימסר לכלל הסטודנטים שזכאים לקבל את המלגה.

עמותת העדה היהודית הספרדית חיפה, מציינת השנה 150 שנות פעילות של התנדבות למען הקהילה ופועלת ללא לאות לצמצום פערים בחינוך וסיוע ברכישת השכלה גבוהה לסטודנטים. השבוע הוחלט בהנהלת העמותה  לדחות את קיום הטקס. "אנו מקווים שנחזור לשגרת חיים רגילה בהקדם ונקיים בעתיד את הטקס", אמר יו"ר ועד העדה, עו"ד יוסי גילאור.

ועדת המלגות הפועלת מטעם העדה היהודית הספרדית בראשות עקיבא מכלוף, חבר ועד העדה, בדקה השנה מאות בקשות למלגה מקרב הסטודנטים תושבי חיפה ואישרה את מתן המלגה לזכאים.

 בנוסף למפעל המלגות, עמותת העדה היהודית הספרדית, מפעילה את בית האבות הספרדי "בית אברהם", מבתי האבות הגדולים והאיכותיים בארץ, בית האבות יוזם ומטמיע מודלים פורצי דרך בתחום הטיפול בזקן.

כמדי שנה ,וגם בימים מאתגרים אלו, פועלת העדה היהודית הספרדית לסייע לקשישים למשפחות נזקקות בשכונות מצוקה בחיפה, באמצעות מפעלי החינוך והרווחה של העדה הפועלים ברחבי העיר בשיתוף עם אגפי החינוך והרווחה של עיריית חיפה.

העדה היהודית הספרדית בחיפה מאחלת לציבור הסטודנטים ולכלל  תושבי חיפה בריאות שלמה וחג פסח שמח בתקווה שנחזור במהרה לשגרת יומנו.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.