הסוכנות היהודית מעניקה סיוע חירום מיידי בסך כולל של 120 אלף ₪ למשפחות שביתן נשרף בנוף הגליל

צילום דוברות נוף הגליל

חמצן ראשוני לצרכים מידיים למשפחות שנותרו ללא קורת גג בשריפה בנוף הגליל: הסוכנות היהודית מעניקה סיוע חירום מיידי בסך כולל של 120 אלף ₪ למשפחות שביתן נשרף בנוף הגליל והן נותרו ללא קורת גג הודות לתרומה מיוחדת של הקהילות היהודיות באמצעות קרן היסוד.

הסיוע המיוחד יספק חמצן ראשוני למשפחות, זאת במסגרת פעילות הסוכנות היהודית לחיזוק החברה הישראלית במצבי חירום ובמסגרתו ינתנו  4,000 ש״ח לכל משפחה לצרכים מידיים. הרצוג: ״זהו מעשה של סולידריות מצד יהדות התפוצות כלפי המשפחות שאיבדו את הכל, במיוחד בתקופה מאתגרת זו של משבר הקורונה העולמי״. פלוט: ״המענק יסייע למשפחות לרכוש מוצרים חיוניים שאיבדו בשריפה״.

צילום דוברות נוף הגליל

הסוכנות היהודית מעניקה בשם הקהילות היהודיות סיוע חירום לכ- 30 משפחות שביתן נשרף בנוף הגליל והן נותרו ללא קורת גג, זאת הודות לתרומה מיוחדת של קרן היסוד. הסיוע מוענק במסגרת הפעילות של הסוכנות היהודית לחיזוק החברה הישראלית במצבי חירום והוא יספק חמצן ראשוני למשפחות המתמודדות עם ההלם של אבדן בית ורכוש.

על פי ההחלטה, שהוביל יו״ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג, המשפחות יקבלו את הסיוע באופן מיידי במטרה לסייע להן בהתארגנות ראשונית ובצרכים מידיים. היקפו הכולל של הסיוע הסוכנותי הוא כ- 120 אלף ₪ והוא יעמוד על כ- 4,000 ₪ למשפחה.

הסיוע ניתן במסגרת פעילות החירום של הסוכנות היהודית בישראל וזו אינה הפעם הראשונה שהיא מסייעת למשפחות שנפגעו בשריפות. בשנה שעברה העניקה הסוכנות היהודית סיוע לנפגעים בעקבות השריפות במבוא מודיעים והראל וקודם לכן סייעה למשפחות שנפגעו בגל השריפות ב 2016.

יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג: ״זהו מעשה של סולידריות מצד הקהילות היהודיות כלפי המשפחות שנותרו ללא קורת גג בשריפות, במיוחד בתקופה המאתגרת הזו של משבר הקורונה הפוקד את כל העולם ואת ישראל. לבנו היום עם המשפחות שאיבדו הכל ונותרו ללא קורת גג. הסוכנות היהודית תמשיך לשמש גשר ולבנות את הקשר האסטרטגי בין יהדות התפוצות לבין ישראל גם בעתות שגרה וגם בעתות חירום".

ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט הודה מעומק הלב  לסוכנות היהודית ולעומד בראשה יצחק (בוז'י) הרצוג על ההתגייסות המידית וכן הודה לקהילות היהודיות שפתחו את הלב ואת הכיס על מנת להושיט סיוע מידי למשפחות שנפגעו בשריפה " הלב מתרחב לראות את  ההתגייסות המדהימה של יהדות העולם ואנשי הסוכנות היהודית אשר גם בימי מגיפה עולמית וקורונה הם מוצאים מקום בלב למשפחות  מנוף הגליל ונחלצים להושיט יד לעזרתן. המענק יסייע למשפחות לרכוש מוצרים חיוניים שאיבדו בשריפה".

במקביל לסיוע לנפגעי השריפות, תמשיך הסוכנות היהודית לחזק את האזור, בין היתר באמצעות תכנית שותפות ביחד, המחברת את תושבי הגליל המרכזי לקהילה היהודית במישיגן ומפעילה מגוון תכניות העצמה בנוף הגליל ותמיכה בתושביו.

צילום דוברות עירית נוף הגליל

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.