הלכו לטיפול זוגי והבעל פלרטט עם הפסיכולוגית

עו"ד שרין סולן. צילום יחצ
עו"ד שרין סולן. צילום יחצ

האישה בתגובה: "בעלי מכור לבגידות ולסקס ולכן הוא יחויב בכתובה ובגט

בני הזוג בתחילת שנות הארבעים לחייהם הצליחו במשך שנים להקים משפחה לתפארת, הם הביאו לעולם שלושה ילדים, אחד מהם בוגר, ויותר מזה הצליחו לצבור הון בלתי מבוטל, בעיקר בגלל עיסוקו של הבעל בעולם ההייטק והיכולת שלו לחבור לסטרטאפים שהניבו לבעלי המניות לא מעט כסף.

לצד השלווה המשפחתית, נתפס הבעל לא מעט פעמים "חוטא לברית הנישואין", כהגדת רעייתו. "לא תפסתי אותו עם מישהי במיטה, אבל גם לא ממש חיפשתי לתפוס אותו…", סיפרה האישה לעורכת הדין שרין סולן. לדבריה המפנה נרשם אחרי ששניהם החליטו ללכת לטיפול זוגי.

האישה סיפרה כי במהלך הטיפול הזוגי ניכר היה כי הפסיכולוגית חביבה מאד לשנינו ובעלי מאמץ כל ביקור אצלה ויותר מזה הוא אמר באחת ההזדמנויות: "אני חושב שאנחנו צריכים להיות בטיפול ארוך כדי לשקם את חיי הנישואין". עד כאן הכל נראה סביר, אבל אז גילתה האישה חשבונית מס בתיקו של הבעל עבור בושם יקר ערך. לשאלתה הוא הסביר כי קנה את זה לפסיכולוגית בעבור הטיפול המיוחד ותשומת הלב שהיא מעניקה לנו.

עו"ד סולן הבהירה לאישה כי רכישת מתנה אינה בהכרח בגידה. היא בתגובה: "הוא לא נרפא. הוא בוגד סידרתי. הוא מכור. הוא נתן לפסיכולוגית שוחד כדי שתהיה לטובתו. אני והוא כבר לא יכולים להיות יחד", הטיחה במשרדה של עו"ד סולן.

האישה דורשת לחייבו בכתובה וחלוקת רכוש. מדובר בלא מעט כסף ובעיקר בחמש דירות וכתובה בגובה 555 אלף שקל. הבעל טוען להגנתו כי רכש את המתנה לפסיכולוגית בתום לב. אחרי שאשתו הבהירה לו כי חיי הנישואין שלהם הגיעו לקיצם. הוא הבהיר כי הוא מוכן לחתום לאשתו מראש כי אם יבגוד או ייתפס בבגידה הוא מוותר מעכשיו על מחצית  מרכושו. האישה טוענת: מאוחר לו. בני הזוג נשלחו, כמקובל על פי החוק, ליישוב סיכסוך בטרם יפתח הליך כלשהו גם בבית הדין הרבני וגם בבית המשפט למשפחה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.