הבעל מכר את טבעת האירוסין כי אשתו סירבה לבוא לארוחת שישי אצל הוריו

משפחת סולן. צילום יחצ

הבעל מכר את טבעת האירוסין כי אשתו סירבה לבוא לארוחת שישי אצל הוריו
האישה: "הצעד האלים הזה מבחינתי הביא לסיום הקשר ביננו". הבעל: "לא היתה כאן אלימות אלא ניסיון לזעזע"

הם נישאו לפני חמש שנים. הספיקו להביא ילד לעולם, שניהם מועסקים כמהנדסים מפתחי תוכנה במפעל הייטק גדול במרכז הארץ, אבל מתגוררים בצפון. שניהם יוצאי 8200 ושניהם מכניסים יחד סכום בין שש ספרות בכל חודש. ולמרות זאת אירוע אחד, יחסית זניח בהיקפו הכספי, הוביל את הבעל לנקוט בצעד דרמטי ואת האישה לבקש גט.
לפני מספר חודשים בעיצומו של ויכוח החליטה האישה כי היא לא מעוניינת להצטרף לבעלה לארוחת שישי אצל הוריו. "אני עייפה ויש לי לעשות כמה דברים בעבודה" הטיחה בפניו. הוא בתגובה, כך לפי הדברים שטען בפני עורכת הדין שרין סולן, ניסה לשכנע אותה. היא התעקשה, הוא נטל את בנו הפעוט ויצא לארוחת ערב בבית הוריו.
עם שובו למחרת היום נמשך הוויכוח. מתברר כי שני בני הזוג מחוברים במשך שעות לעבודה גם כשהם בבית, הבעל הסביר: "כשיש ארוחת שישי והורי או הוריה מבקשים לראות את הנכד תמיד פעלנו בהבנה. אנחנו עובדים יפה, מרוויחים המון, קנינו דירה, יש לנו מכוניות, אנחנו נהנים מכל רגע ותמיד היה חשוב שבסופי שבוע נהיה יחד וגם שההורים ייהנו מהנכד שלהם".
ואז החליט הבעל "להעניש" את אשתו ולמכור את טבעת האירוסין משובצת היהלומים שרכש לה ב-12 אלף שקלים. האישה למדה על האירוע כשביקשה לענוד את הטבעת ולא מצאה אותה. אז הודיע הבעל שביצע את המהלך הדרמטי ואף הניח שובר מכירה על שולחנה של אשתו. היא בתגובה: "הצעד האלים הזה מבחינתי הביא לסיום הקשר ביננו". עו"ד סולן טוענה כי "לא היתה כאן אלימות אלא ניסיון לזעזע". הבעל: "הצעד היה מחאתי ונועד לפגוע ברגשות האישה בדיוק כפי שהיא פגעה בי שסירבה ללכת בשישי לפני כמה שבועות להורי".
האישה מתעקשת על גירושין ומסרבת אפילו להליך גישור. "כנראה שבמקרה הזה מכירת הטבעת וסירוב האישה ללכת לארוחת שישי, הם לא הסיבה היחידה לרצונה של האישה להתגרש", הבהירה עו"ד סולן והמליצה לשניים לנסות למצות את הליך הגישור.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.