האישה עברה להתגורר עם המאהב, בעודה נשואה, בדירה סמוכה לבית מגוריה

צילום ארכיון

הבעל לבורנט במקצועו, עוסק לילות כימים במשבר הקורונה, בבדיקות שנעשות,

טוען: "אשתי רמסה את כבודי וגם בימים אלה שכולם בבתים, השמועה על כך שעברה להתגורר בשכנות עם המאהב בלתי נסבלת"

הדרמה בין בני הזוג אולי לא קשורה ישירות במגיפת הקורונה, אבל לדברי מומחים בתחום, להחלטה של האישה ליפול לזרועותיו של גבר אחר, יש קשר למגיפה, שגזלה את הבעל לימים רבים במקום עבודתו.

בני הזוג, באמצע שנות השלושים לחייהם מתגוררים בישוב קטן במרכז הארץ שבו כולם מכירים את כולם. לדברי הבעל, אשתו הודתה בפניו כי היא מקיימת קשר עם גבר אחר.

"אתה לא בבית ימים שלמים בגלל העבודה שלך אז אל תתפלא שזה מה שקרה", הטיחה בפניו לא אחת. "לא בחרתי בזה נקלעתי למצב הזה", סיפרה האישה לעו"ד שרין סולן.

האישה לא מסתירה את העובדה כי עברה להתגורר עם המאהב אבל לא מוותרת על השהות עם הילדים. הבעל עובד מעבדה בכיר, שעוסק בבדיקות הקורונה,

הדגיש בבקשה לבית המשפט כי ההחלטה של האישה לעשות מהלך כזה בישוב שבו כולם מכירים את כולם גרמה להשפלתו.

עוד הדגיש כי הצעד הנמהר של האישה פשט כאש בשדה קוצים בישוב הוא מרגיש פגוע. הבעל פנה לבית המשפט בבקשה לצו הרחקה מדירת המגורים המשותפת של בני הזוג.

עו"ד סולן טוענת כי יש להגיע להסדר מידי, לפיו כשהאישה בבית בימים שנקבעו לה עם הילדים, הבעל ישהה מחוץ לבית ולהיפך. "זה כרגע הסידור המתאים ובכך ימנעו חילופי האשמות ותלונות למשטרה".

עו"ד סולן הוסיפה כי העובדה שהאישה מנהלת קשר עם גבר אחר היא בהסכמה מלאה והקשר החל רק אחרי שהצדדים החליטו להתגרש ואף הגיעו להסכמה לגבי משמורת משותפת. "אין בטענות הבעל לבגידה אמת. הכל נעשה בידיעתו", סיכמה עו"ד סולן.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.