האישה נדבקה אחרי שהתברר כי המאהב שלה נמצא מאומת בקורונה

צילום יחצ

דרמה  בין שני. בני זוג שניהלו אורח חיים רגיל לגמרי. כמו בכל משפחה מעל פני השטח הם נראו זוג יונים. בישוב בו הם מתגוררים, נהגו לתת אותם כדוגמא לזוגיות מוצלחת. הם הביאו שלושה ילדים לעולם, הבוגר עומד לפני גיוס.

לפני כשבוע, קיבלה האישה עדכון לנייד שלה כי נמצאה בקרבתו של מאומת קורונה ועליה להכנס לבידוד ולעבור בדיקת קורונה. הבעל לא הוכנס בסוד הענין והאישה התעלמה מההודעה, אבל כשהחל בעלה להבחין אצל אשתו בתסמינים של המחלה, הוא ניסה לבדוק עמה כיצד נדבקה?

כל הניסיונות שלו לברר נתקלו בסירוב מוחלט. יומיים לאחר מכן, בשעות הלילה המאוחרת כשהאישה נכנסה לחדרה "שפוכה עם חום גבוה",הבעל הציץ בטלפון וראה כי מספר הנייד שבקרבתו שהתה הוא של אחד מחבריהם של בני הזוג, המתגורר ממש בסמוך ועמו הם נמצאים בקשר.

הבעל, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוען בבקשה לגירושין כי אחרי שראה את האס. אם אס. החל במעקב אחרי אשתו ושם לב לפרטים הקטנים. הוא שם לב לשיחות שניהלה איתו, שמע חלק מהשיחות והבין כי יש כאן קשר עמוק שנמשך תקופה ארוכה ממש מתחת לאפו. הבעל ניסה להתעמת עם אשתו, אבל היא סירבה לשתף פעולה. בסופו של דבר היא נכנעה ואמרה: "יש לי קשר ארוך איתו אבל הכל אפלטוני".

עו"ד סולן הדגישה, כי המעשה של האישה גובל בחוסר אחריות. "את היית ליד חולה קורונה מאומת ולא דיווחת לבני המשפחה, בכך את חשפת את כולם לסכנת הידבקות. בפני עצמו מדובר כאן באירוע שהוא גובל בבגידה אמיתית בבעל ובילדים. לכן זעמו של הבעל מובן".

בגלל העובדה כי לבני הזוג ממון רב ונכסים לא מעטים, בנוסף לבקשת הגט, החליט הבעל לעקל כספים שנצברו ביחד והיו בחשבונה של האישה. כמקובל נשלחו בני הזוג לפתוח תיק ישוב סכסוך.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.