גבר בתחילת שנות השישים לחייו, אחרי אקזיט של עשרות מיליונים, הבין את עוצמתו של הכסף

המאהבת הגיעה לביקור וטענה בנוכחות האישה: הוא חי איתי כמה שנים ואני אשתו האמיתית

תחילתה של הדרמה לפני שבועיים, בני הזוג שנישאו לפני שלושה עשורים ניהלו אורח חיים כמעט שיגרתי. ילדים, נכדים, טיולים, חו"ל ומסעדות יוקרה. לימים לקה הבעל בליבו ואושפז לתקופה ממושכת בבית חולים.

"האירוע הלבבי" לא היה המפנה האמיתי בחייו, אלא "יציאתה מהארון" של המאהבת שהגיעה לבית החולים לביקור שיגרתי וגילתה לאישה כי בעלה, הוא המאהב שלה, כבר כמה שנים. האישה שלא ידעה את נפשה מרב כעס הטיחה לעברה: "את בסך הכל מסז'יסטית. תתרחקי מבעלי ואל תבואי לבקר אותו". בשלב הזה, השתיים החליפו מהלומות בתוך בית החולים. המאהבת בתחילת שנות הארבעים לחייה לא נשארה חייבת ואמרה לאישה: "אני אשתו האמיתית. אני אגיע לכאן כמה שארצה".

האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, לא ידעה נפשה מרב כעס והחליטה לפעול כדי לשמור על חלקה ברכוש המשותף ובהון העצום שנצבר. היא פנתה לבית המשפט וביקשה לעקל את כל חשבונותיו העסקיים של בעלה כדי למנוע "הברחת כספים" לטובת המאהבת. עו"ד סולן טענה כי הבעל לא הכחיש כי המאהבת היא חלק מחייו ולכן יש למנוע ממנו להעביר לה כספים או לחילופין להשתלט על חלק מההון שנצבר במהלך נישואיו לאשתו החוקית, ממנה לא התגרש ואף לא נפרד.

במקביל ביקשה האישה אפשרות לעיין בתנועות שהיו בחשבונות בעלה בחמש השנים האחרונות, כדי לראות כמה ומתי הועברו כספים למאהבת. מבדיקה ראשונית עולה כי המאהבת כבר קיבלה מהבעל כמה מאות אלפי דולרים. "כל הכסף שהעביר הבעל, צריך להתקזז מחלקו במחצית ההון והרכוש שנצבר", הדגישה עו"ד סולן. ההחלטה בעניין צווי העיקול תינתן השבוע בבית המשפט.

 

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.