"בעלי לא מסוגל לספק את הצרכים שלי כאשה"

עורכות הדין שרין סולן ומורן סולן בהתייעצות. צילום יח"צ

הבעל: "אני חווה משבר אישי כלכלי בעבודה ואין לי ראש לדרישות המופרזות של אשתי"

היא מעצבת פנים במקצועה, הוא פסיכולוג מצליח שהיה מועסק במוסד ציבורי גדול ובבעלותו קליניקה פרטית. יחד הם השתכרו יפה והביאו בעשר שנות הנישואין שלהם שלושה ילדים לעולם.

לאחרונה הדהימה האישה את בעלה כשהגישה לו הסכם גירושין. הנימוק המרכזי לבקשה להתגרש הוא חוסר היכולת של הבעל לספק אותה במישור האישי האינטימי. הבעל בתגובה: "אני חווה משבר אישי כלכלי בעבודה ואין לי ראש לדרישות המופרזות של אשתי".

הבעל באמצעות עורכת הדין שרין סולן מגולל בבקשה לשלום בית ולתחינות שלו להמשיך את הזוגיות – שהיתה, לדבריו, טובה עד לחודשים האחרונים – סיפור די מורכב. "אשתי פשוט לא יודעת שובע. היא לא מסתפקת בחיי מין שיגרתים, היא פשוט לא יודעת גבול ודרושת יום יום ואם אפשר פעמיים ביום".

עוד הוא טוען כי בחודשים האחרונים נרשמה ירידה קשה בהכנסות שלו. גם בגלל שלא חזר עדיין לעבוד במשרה מלאה, מאז הוצא לחל"ת וגם בגלל ירידה קשה בהכנסות בקליניקה הפרטית. "הופתעתי מאד לגלות שאשתי רוצה להתגרש בגלל שאני לא מקיים איתה יחסי אישות ערב ערב, כפי שהיא מתעקשת שיקרה. זה הרי לא יאומן חוסר ההתחשבות למרות שהיא מודעת למצבי בעבודה".

האישה גם דרשה מבעלה שיעזוב את הבית למה שהיא מגדירה "פסק זמן למחשבה". היא דורשת להתגרש כי היא חושבת שהמצב הטוב שהיה לא יחזור לעצמו. "אני לא מסתירה את הצורך שלי בקשר אינטימי על בסיס יומי. כל עוד זה נעשה עם בעלי, איפה כאן הבעיה? אם הייתי בוגדת בו בגלל הצרכים האישים שלי זה סיפור אחר".

בשלב הזה בהמלצת עו"ד סולן הוחלט כי בני הזוג ילכו לישוב סכסוך אבל הבעל דורש כי בכל ההליך הוא יהיה רשאי להיות בבית עם הילדים שלו ובדרך לנסות לשקם את הקשר. אשתו מתנגדת. לדבריו הסירוב הזה מחזק אצלו את התחושה כי במסגרת העבודה של אשתו כמעצבת היא הכירה לא מעט לקוחות ועם אחד מהן נוצר קשר שהביא אותה לדרוש ממנו דרישות בלתי הגיוניות. עו"ד סולן ציינה כי רק בתום הליך יישוב הסכסוך, ובמקרה והוא לא יצלח ידונו בהצעת הגירושין המפורטת שהעבירה האישה לבעלה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.