בוצ'ילי או רונאלדו

צילום יחצ

הבעל רכש כרטיסים לגמר היורו באלפי יורו, האישה להופעה של אנדראה בוצ’ילי במדיסון סקוואר גרדן בניו יורק

במסגרת בקשתו לפירוק שיתוף טען הבעל: "כל השנים נהגתי לנסוע עם חבר לגמר יורו ואילו אשתי החליטה לטוס לארה"ב כנקמה"

בני הזוג נשואים כבר 25 שנים,  להם שלושה ילדים. הבעל עו"ד ידוע בתחומו, נוהג לטענתו לצאת למשחקי המונדיאל והיורו מידי כמה שנים. האישה לעומת זה הרגישה חופשי לעשות ככל העולה על רוחה ומעולם לא הוגבלה.

כבר לפני שנה וחצי, רכש הבעל את הכרטיסים למשחקי היורו והודיע על כך לאשתו, אבל הקורונה דחתה את הנסיעה. לפני כחודש הבעל הבהיר לה כי הוא יוצא עם שותפו לעסקים לשני משחקי חצי הגמר ולגמר, ולדבריו היא קיבלה את זה קשה. בתגובה, כך סבור הבעל, היא הזמינה כרטיסים להופעה של הטנור האגדי אנדראה בוצ'לי  במדיסון סקואר גרדן בניו יורק ב-15 בדצמבר השנה. "הייתי מקבל את זה בשוויון נפש, אבל לא אהבתי שבכרטיס האשראי שלנו, היא גיהצה כרטיס להופעה גם עבור חברתה הטובה ביותר".

הבעל טוען באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן כי בשנה האחרונה היחסים בינו לבין אשתו עלו על שירטון בהרבה מאוד מובנים. "ההחלטה של אשתי להזמין את חברתה להופעה של הטנור בניו-יורק היא סוג של התרסה. אותה חברה היא שמילאה לה את הראש נגדי. ניסיתי להפריד ביניהם כבר כמה פעמים כי היתה לי תחושה שהיא תפגע בזוגיות שלנו, אך ללא הצלחה".

האישה לעומת זה טוענת כי היא לא התערבה מעולם לבעלה בסוג הבילויים שלו ועם מי הוא טס לאירופה ולכן זכותה לבחור עם מי לטוס. לדבריו האמירה  של אשתו: "זכותי לממן את מי שאני רוצה כדי שיהיה לי נעים", היא שהביאה אותו להחלטה לדרוש פירוק שיתוף ולהתגרש.

הזוג נשלח לגישור, אבל נראה כי המחלוקות הרבות וכמובן לא רק סביב ההופעה של הטנור וגמר היורו, יובילו את השניים לגירושין.

לדברי עו"ד סולן, לפי תגובת האישה אלה הולכים להיות גירושין מכוערים וחבל כי במקרים כאלה בסוף שני הצדדים מפסידים. בינתיים הורה הבעל להכין לצד השני הסכם לפירוק השיתוף כדי שיסכימו ביניהם ובין היתר 10,000 ₪ מזונות לשלושה ילדים וקצבה חודשית לאישה של 8,000  ש"ח לחודש לאישה כדי שתשמור על רמת החיים שאליה הורגלה. "אם היא תדחה את זה היא תקבל פחות", הבטיח הבעל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.