אפקט הקורונה: האישה הזמינה זוג חברים הבעל נעל עצמו בחדר

צילום פרטי

זוג צעיר יחסית עם ילד אחד, כבר משלם את מחיר מגיפת הקורונה והמשבר העצום הנלווה אליו

בני הזוג בתחילת שנות השלושים לחייהם, עובדים בעולם ההייטק ושניהם הוצאו לחופשה ללא תשלום. היציאה הזו והבדידות בבית עם התינוק בין שנה וחצי הפכו את חייהם מהר מאוד לסיר לחץ שלווה בלא מעט ויכוחים.

הדרמה החלה כבר לפני עשרה ימים, אז קיבל הבעל הודעה כי עליו לצאת באופן מידי לחל"ת. האישה קיבלה הודעה זהה יומיים לאחר מכן. מאז תחילת שבוע שעבר נמצאים בני הזוג בדירתם וכבר אחרי יומיים השעמום החל לתת אותותיו.

בפניה שהעבירה האישה לעורכת הדין שרין סולן היא טוענת בין היתר כי הויכוחים אינם יודעים גבול. "כל היום, על כל נושא כמעט והביחד הזה מלמד אותי כי הזוגיות שלנו לא בריאה", טענה האישה.

במייל כתבה האישה לעורכת הדין שלה. "לצערי נפגשנו כבר לפני שנה וחצי בנסיבות שונות ואז המשבר טופל וחלף, אבל עכשיו נראה שהשעמום קשה ופוגעני". באותו דואר אלקטרוני הי מגוללת כמה וכמה סיפורים על מריבות עם בעלה. בין היתר: "הזמנתי זוג חברים. שניהם בריאים, שניהם חברים טובים, למעשה שכנים שלנו שגם הם לא יצאו מהבית. בן זוגי הסכים שיגיעו, אבל כשאלה הגיעו הוא ננעל בחדר ואפילו לא יצא להגיד שלום. הוא הסביר את זה בכך שרצה לשמור על בריאותם של החברים".

עוד היא כותבת כי בבידוד שהם מצויים בו מרצון היא מגלה הרבה מאוד פערים שמעידים כי הקשר ביניהם אינו טוב וגם אחרי משבר הקורונה אין טעם להחזיק אותו. "אני מבקשת ממך לפעול ללא דיחוי לפתיחת הליך שיביא את הקשר בינינו מיד אחרי המשבר לקיצו", כתבה האישה לעו"ד סולן.

האחרונה הבהירה לפני מספר ימים כי היא מציעה לאישה לנסות לקיים שיחה נוקבת עם הבעל ולראות אם הפערים שהתגלו לאחרונה הם על רקע משבר הקורונה או באמת מהותיים להמשך הזוגיות שלהם. עם צאת השבת החליטה האישה לפעול כדי להגיע להליך גירושין.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.