"איבדתי ענין ביחסי מין, אבל אשתי היא האישה הטובה בעולם"

טוען הבעל שלדבריו סובל מאיומים והקנטות מצד אשתו והגיע למצב שהוא חושש ממנה
פוזיציה!
פוזיציה!

בני הזוג, שניהם אנשים משכילים, נישאו לפני עשר שנים והביאו שני ילדים לעולם. בשנים האחרונות התדרדרו היחסים ביניהם, בעיקר בכל מה שקשור לקיום הקשר האינטימי. "הגענו למצב שאנחנו ישנים בחדרים נפרדים ורק פעם בחודש מקיימים יחסי אישות, וגם את זה הוא עושה בלי חשק", נטען בבקשה של האישה לבית הדין הרבני להשכנת "שלום בית".

לעומתה הבעל טוען כי בכדי להגיע להבנות בכל הנוגע לפתרון משבר קיום יחסי האישות החליטו לצאת לפני שבועיים-שלושה, ביום האהבה, לנופש של ארבעה ימים בפראג, אבל גם שם לדבריו התקשה לקיים קשר אינטימי עם רעייתו.

"אני בבעיה רגשית איתה", הסביר הבעל. האישה בתגובה הטיחה בו דברים קשים וטענה בין היתר כי הוא הומוסקסואל שהסתיר כל השנים את הזהות המינית שלו.

באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוענת האישה  כי היא מרגישה נבוכה מסירובו של בעלה להיות איתה בקשר אינטימי והיא חושבת שאין דבר יותר מעליב ממצב זה. יחד עם זאת היא רוצה לחיות איתו ולכן היא מבקשת שילך לטיפול.

בתגובה להתקפה המילולית הקשה בבית המלון, עזב הבעל את החדר המשותף שבו שהו בפראג ושכר חדר אחר עבורו. הם שבו ארצה בטיסות נפרדות ונפגשו בבית הדין הרבני. הבעל הסתבר הקליט את רעייתו מקללת ומאיימת, מעליבה ומשפילה אותו במהלך הוויכוח בבית המלון.

בית הדין שמע את הצדדים ושלח אותם ליועצת מטעמו. כרגע הבעל מבקש גט, האישה באמצעות עו"ד סולן מבקשת "שלום בית".

עו"ד סולן מבקשת מבית הדין שיורה לבעל לעבור יחד עם אשתו טיפול זוגי כשהאישה מצידה מוכנה לנסות לשקם את היחסים ביניהם ולבנות יחד את ביתם.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.