ת.ד בדרך שועפאת בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח 3 פצועים, בהם אישה כבת 27 במצב בינוני עם חבלות בראש ובגב לבי"ח הדסה עין כרם ו 2 קל לבי"ח שערי צדק והדסה הר הצופי

בשעה 20:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ת.ד בדרך שועפאת בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח 3 פצועים, בהם אישה כבת 27 במצב בינוני עם חבלות בראש ובגב לבי"ח הדסה עין כרם ו 2 קל לבי"ח שערי צדק והדסה הר הצופים.
בשעה 21:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על אופנוע עם 2 רוכבים שהחליק בכביש 1 ממחלף שער הגיא לכיוון תל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל 2 פצועים במצב קשה, מהם 1 מחוסר הכרה. עדכון בהמשך.
עדכון לתאונה בשער גיא: מיקום התאונה הוא בחיבור בין כביש 38 לכביש 1 סמוך לתחנת הדלק. פאראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של צעיר כבן 19 ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר גבר כבן 25 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. נדב
חובש בכיר במד"א דניאל שפיצר סיפר: "בשול הימני ובמרחק של עשרות מטרים מהאופנוע סמוך למעקה הבטיחות במרחק של שכבו 2 הרוכבים כשהם סובלים מפגיעה רב מערכתית, צעיר כבן 19 היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. הפצוע השני שהיה במרחק של כ 20 מטרים היה בהכרה מעורפלת וטופל בשטח פונה במהירות תוך כדי טיפול מציל חיים לבי"ח כשהוא בהכרה מעורפלת."

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.