תוכי המריבה עשה את הסדר עם הבעל

צילום יחצ

הבעל ביקש את התוכי, האישה סירבה, אבל הסכימה להעבירו לליל הסדר. הבעל טוען, התוכי שייך לו ונרכש מכספו. האישה טוענת כי הקשר הרגשי שיש לבעלה והתוכי אינו אומר שהוא הבעלים שלו

בית המשפט למשפחה נאלץ לעסוק בעת האחרונה במחלוקת קשה בין בני זוג תושבי המרכז שטענו לבעלות על תוכי מדבר מסוג ג'קו שהכינוי שלו הוא "יענקלה". האב ביקש את התוכי לידיו בנימוק כי הוא קשור לתוכי "קשר רגשי מיוחד".

הבעל טוען בבקשה שהגיש לבית המשפט באמצעות עורכת הדין שרין סולן כי לאחר שהורחק מהבית בטענות שווא, לא ראה את התוכי. לדבריו הוא אינו גר בבית והוא מתקשה לעכל את הפרידה מ"יענלקה". עוד הוא טוען בבקשה לבית המשפט כי זכותו לקבל את התוכי מאחריו ולדבריו הוא נרכש על ידו מכספו. בנוסף הבעל מדגיש כי בנו הבכור מנשואים קודמים קשור אף הוא לתוכי והוא זקוק לו בחג.

עו"ד סולן דרשה מבית המשפט כי יורה לאשה להעביר את התוכי באמצעות בנו שיעבירו לבית האב. לדברי האב בנו זקוק לתוכי כ"עוגן" לאור המשבר שחווה כתוצאה מהמשבר הזוגי של הוריו. "יש בבקשה של הבעל לא מעט טעם במיוחד שמעורב בסיפור היוצא דופן הזה בנו שיש להתחשב ברגשותיו. יותר מזה הקשר הרגשי של הבעל ברור, מובן ומובהק ולכן על בית המשפט לקחת את זה בחשבון", טענה עו"ד סולן

האישה טענה כי היא מתנגדת להשבת התוכי, אבל הסכימה להעביר אותו לחג, החל מליל הסדר ועד למימונה. יתרה מכך היא דוחה את הטענה כי התוכי נרכש מכספי בעלה. כמחווה של רצון טוב העבירה האישה את התוכי בזמן הפסח לשבוע ימים. לגבי הטענות הכספיות והבקשה למשמורת משותפת על התוכי, הורה בית המשפט לבעל להגיש תביעה מתאימה.

 .

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.