"שתשפץ את עצמה"

צילום יחצ

האישה, באמצע שנות השלושים, אבל הבעל מתעקש "שתשפץ את עצמה". היא מסרבת: "נולדתי ככה ואני לא עושה שום דבר לא טבעי בגוף שלי. התוצאה הבעל מבקש גירושין

בני הזוג נישאו לפני עשר שנים. האישה בסך הכל בת 36 אבל מסתבר שהמראה שלה אינו לרוחו של הבעל. בני הזוג עובדים שניהם במשרות בכירות ויחד משתכרים יפה.

"כשהכרנו היא היתה תוססת וחיננית, נולדו  לנו שני ילדים ומה לעשות החזה דורש שיפוץ", הסביר הבעל את ניסיונות הכפייה נגד רעייתו והאולטימטום: "אם לא תעברי שיפוץ, לא אהיה כאן".

האישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן טוענת בין היתר כי הבעל תבע מרעייתו, כמעט באלימות, "לשפץ את עצמה". לדבריה הוא נהג לאחרונה לצפות בסרטי פורנו," ונהג להראות לי כיצד הוא היה רוצה שאראה". עוד טענה כי בעלה הפך את הדרישות שלו למנטרה. "תעשי ניתוח הרמת חזה, הגדלת שפתיים וזריקות למילוי קמטים… הייתי רוצה עוד עשרה סנטימטרים בגובה אבל זה כבר לא יהיה לי, או אולי בעצם כן…" נהג ללעוג לה.

 האישה כאמור סירבה. היא טענה להגנתה כי לא תיגרר לטרנד הזה שצעירות בשנות השלושים והארבעים מזריקות לעצמן חומרים מסוגים שונים מנתחות ומסלקנות את עצמן לדעת. עו"ד סולן טוענת כי האישה אינה רוצה להראות כמו אישה מפוחלצת. ולכן היא מסרבת לדרישה הזו גם במחיר של פרידה.

 הבעל כאמור מימש את איומו ופנה בתביעת גירושין לבית הדין הרבני. במקביל פנה גם לבית המשפט למשפחה שם הוא מבקש הסדרי ראיה וחלוקת רכוש. האישה מנגד טוענת כי היא רוצה שלום בית. "הוא צריך לקבל אותי איך שאני. מה יקרה עוד 15 שנים שהניתוחים כבר לא יעזרו…"

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.