שני אופנועי שטח שנגנבו הוחזרו לקורבן הגניבה

משטרת ישראל הצליחה להחזיר לאזרח 2 אופנועי שטח האחד חדש בשווי של 40,000 ₪ והשני ישן בשווי של כ-5,000 ₪ שנגנבו ממנו באזור רמת ישי ולעצור חשוד במעשה תושב רהט בשנות ה-30 לחייו.
משטרת ישראל משלבת פעילויות מגוונות, הן במישור הסמוי והן הגלוי, לשם חשיפת גנבי רכב ומעצרם, במטרה לצמצם את היקף הגניבות למען בטחון האזרח הנורמטיבי ושמירה על רכושו.
לפני כ-3 שבועות הוגשה תלונה בתחנת משטרת מגדל העמק על גניבה של שני אופנועי שטח בשווי כולל של כ- 45,000 ש"ח שחנו בחניית הבית בישוב רמת ישי
מיד עם הגשת התלונה שוטרי משטרת ישראל פתחו בחקירה מהירה במטרה לתפוס את אופנועי השטח שנגנבו בטרם יעלמו מהאזור ולאתר את החשודים במעשה והבאתם לדין.
לאחר חקירה מאומצת הצליחו השוטרים לאתר את האופנוע הישן שנגנב בכפר זרזיר. הקורבן זיהה את האופנוע שלו ושמח על הצלחת השוטרים אך עדיין שמחתו הייתה מהולה בעצב שכן האופנוע החדש שלא נמצא, נקנה בסמוך למועד הגניבה.
שוטרי משטרת ישראל המשיכו בחקירה מעמיקה ונחושה לאיתור החשודים ותפיסה של האופנוע השני הגנוב ואתמול, בשעות הלילה לאחר פעילות סמויה, עצרו השוטרים רכב פרטי בכביש 77 כשבתוך הרכב נמצא האופונוע החדש כשהוא מפורק. החשוד תושב רהט בשנות ה-30 נעצר ומעצרו הוארך היום בבית משפט השלום בנצרת עד ליום רביעי (01.05.19)
במשטרה מציינים, כי היא רואה בחומרה עבירות רכוש והינה פועלת בצורה מהירה ומיידית כנגד כל אדם המרשה לעצמו לחדור לשטחו הפרטי של האזרח שומר החוק, ובמעשיו לפגוע ברכושו וביטחונו.
שוטרי משטרת ישראל פועלים בנחישות ומקצועיות תוך הפעלת אמצעים מתקדמים במטרה לתפוס את הגנבים ולהחזיר את הרכוש הגנוב לבעליו במהירות האפשרית, הפעילות נגד עבריני רכוש, וגנבי רכב בפרט, מהווה נדבך חשוב ומרכזי בפעילותה של משטרת ישראל במסגרת מאמציה להבטיח את בטחונם ובטחון רכושם של האזרחים.
צילום דוברות משטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.