שיכים לחזק את המנהיגות המקומית בנהריה

אדוה דדון

'מקומי' תוכנית המנהיגות של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, עיריית נהריה ומרכז צעירים נהריה, ממשיכה לחזק את המנהיגות המקומית. מזמינים אתכם להרצאות ממש ליד הבית: הרצאתה של אדווה דדון ולצחוק בסטנד אפ עם מור חן

'מקומי' תוכנית המנהיגות של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ומרכז צעירים נהריה בשיתוף עיריית נהריה, ממשיכים לחזק את המנהיגות המקומית והשיקו מיזם קהילתי שנועד לחזק את תחום הפנאי לצעירים בעיר ״night out” שייערך בכפרה בר ובמרכז צעירים בנהריה.

המופעים יתקיימו בחודש דצמבר 2021. ביום חמישי 23.12.2021 תתקיים הרצאה של אדוה דדון 'איך לתפוס נוכל' וביום רביעי 29.12.2021 יתקיים סטנד אפ קורע מצחוק של מור חן.

צעירות וצעירי נהריה המשתתפים ב'מקומי' תוכנית המנהיגות של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל עבדו בחודשים האחרונים על הפרויקט והשקיעו בו מחשבה רבה מתוך רצון לאפשר פעילות פנאי מגוונת לצעירות ולצעירים בעיר וכמובן לרתום כמה שיותר משתתפים ציינה דנה. וינשטיין מ״מ מנהלת מרכז הצעירים בעיר.

תוכנית המנהיגות 'מקומי' הוקמה במטרה לחזק מנהיגות מקומית צעירה בפריפריה החברתית והגיאוגרפית ופועלת בנהריה בהובלת כל ישראל חברים – ממזרח שמש. התוכנית מאפשרת לצעירות ולצעירים בפריפריה לחזק את יכולת ההשפעה על סביבתם. התוכנית מיועדת לצעירים בגילאים 20-40, שהעשייה החברתית והקהילתית חשובה להם ורוצים להשפיע על סביבת חייהם. במסגרת התוכנית למעלה מ-500 צעירים מוכשרים כמנהיגים מקומיים ומקבלים כלים ומיומנויות בתחום פיתוח והעצמה אישית תוך חיזוק הזהות המקומית, הרחבת רשת הקשרים והובלת מיזמים חברתיים תוך למידה והתפתחות אישית.

התוכנית 'מקומי' כוללת קורס עם כ-20 מפגשים, שלושה מיזמים קהילתיים שקבוצת הצעירים תקדם בקהילה המקומית, שני אירועי שיא וכנס ארצי לכלל הרשויות המשתתפות בתוכנית. היא מאפשרת לצעירים בלמעלה מארבעים רשויות מקומיות בנגב, בגליל ובפריפריה החברתית לקבל הכשרה כמנהיגים מקומיים על ידי הקניית כלים ומיומנויות בתחום פיתוח והעצמה אישית לצד חיזוק הזהות המקומית, יכולות מנהיגות וחשיבה ביקורתית, הנעת תושבי הקהילה, מיפוי הקהילה ואופן הבנת צרכיה, ארגון וביצוע מיזמים והוצאה לפועל של פרויקטים קהילתיים.

צילומים:
אדוה דדון- קרדיט לתמונה: עופר חג׳יוב

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.