שוטרי משטרת ישראל עצרו גבר בשנות ה-20 לחייו שדקר את בן דודו

שוטרי משטרת ישראל עצרו גבר בשנות ה-20 לחייו שדקר את בן דודו פצע אותו, נמלט מהמקום ובא להגיש תלונה בתחנת המשטרה והיום פרקליטות מחוז חיפה הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים*
*משטרת ישראל מגלה אפס סובלנות לעבירות בריונות ואלימות מכל סוג שהוא ופועלת במהירות ונחישות כנגד כל גילויי האלימות עד להבאת אותם עבריינים לדין*
ביום שישי, לפני שבועיים (19.4.19) סמוך לשעה 10:00, הגיע הנאשם לתחנת המשטרה בעיר טמרה להתלונן על כך, כי בן דודו ניפץ לו את שמשת החלון הקידמית ברכבו.
בזמן שחוקרי המשטרה גובים עדותו של הנאשם מתקבל דיווח בקשר המשטרתי, כי גבר בן 22 מפונה למוקד הרפואי בעיר טמרה ועל גופו סימני דקירה.
מיד עם קבלת ההודעה, הוזנקו לזירה ממנה פונה הקורבן, כוחות משטרה גדולים אשר החלו בביצוע פעולות חקירה ואיסוף ממצאים .
מחקירה מהירה עלה כי:
בזמן שהקורבן- בן דודו של הנאשם- חרש את שדותיו באמצעות טרקטור, הגיע למקום הנאשם, פתח את דלת הטרקטור ודקר הקורבן עם הסכין במותנו השמאלית. משניסה הקורבן להתכופף כדי להרים אבן, דקר הנאשם את הקורבן בשנית בחזהו ונמלט מהמקום כשהוא משאיר את הפצוע מתבוסס בדמו והוא פונה באורח קל-בינוני למוקד רפואי בעיר ומשם לבית חולים רמב"ם.
בהמשך החקירה גילו השוטרים כי בטרם נמלט הנאשם מן המקום, הקורבן הצליח לזרוק אבן לעבר רכבו של הנאשם אשר ניפצה את השמשה הקדמית של הרכב ואז נפל על הארץ.
הנאשם נמלט מהמקום לתחנת המשטרה והתלונן כי הקורבן ניפץ את שמשת רכבו הקידמית.
עם קבלת ההודעה על הפצוע, החוקרים החלו לחשוד במעורבותו של הנאשם במעשה הדקירה והוא נעצר.
בהתאם להתפתחויות בחקירה מעצרו של הנאשם בן ה- 26 תושב טמרה הוארך מפעם לפעם בהתאם לבקשת המשטרה בבית משפט השלום בעכו
לאחר חקירה מהירה ואינטנסיבית בשילוב אמצעים טכנולוגיים הצליחו החוקרים לגבש תשתית ראייתית כנגד הנאשם בגין *חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין* *והיום* (3/5/19) בבימ"ש מחוזי חיפה, פרקליטות מחוז חיפה הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.
(לקבלת העתק כתב אישום ניתן לפנות לדובר פרקליטות צפון וחוף-אמיר).
*משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל ארוע של אלימות ותמשיך לפעול למעצרם והבאתם לדין של העבריינים, תוך שימוש בכל הכלים העומדים לרשותה במטרה למצות עימם את הדין.
צילום: דוברות המשטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.