שבעה ניצלו מטביעה בכנרת

תוך מספר דקות שקעו בכנרת סירה ממונעת ואופנוע ים-שוטרי שיטור ימי כנרת חילצו בהצלחה 7 בני אדם בשלום בסמיכות לשקיעת הכלים במים.
יחידת שיטור ימי כנרת של משטרת ישראל חילצה בהצלחה 6 צעירים תושבי ירושלים והמרכז, שנמצאו כ–2 ק"מ מקו החוף קוק האט ללא יכולת לחזור כשהם נמצאים במצוקה.
תוך דקות ספורות מהחילוץ הראשון, שוב הוזנקו צוות השיטור הימי להציל גבר בשנות ה-40 שנכנס אל מי אגם הכנרת כשעתיים קודם לכן על גבי האופנוע שלו וטרם חזר.
שוטרי משטרת ישראל פועלים במרחב הימי מידי יום במטרה להציל חיים בנוסף לפיקוח ואכיפת החוק להגנה על שלומו וביטחונו של ציבור המבקרים בכנרת.
אתמול בשעות הערב המוקדמות התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל לפיו 6 חברים (נשים וגברים) נמצאים במצוקה סמוך לחוף קוק האט ועלולים לטבוע. לדברי המודיע הם יצאו לשוט בסירה ממונעת, כשלפתע הסירה התהפכה והם הצליחו לטפס ולשבת על החלק התחתון ההפוך של הסירה, אך הסירה מתחילה לשקוע והם לחוצים וזקוקים לעזרה מידית.
שוטרי שיטור ימי כנרת הוזנקו למקום החלו לבצע סריקות לאיתורם תוך זמן קצר כל השישה אותרו כ-2 ק"מ מקו החוף, כשהם ישובים על גבי החלק התחתון של הסירה שמתחילה לשקוע, לחוצים ומפוחדים.
שוטרי השיטור הימי חילצו את האנשים והעלו אותם לסירה המשטרתית בעוד הסירה שלהם שקעה.
6 המחולצים הובאו בשלום אל החוף ותוך דקות ספורות שוב הוזנקו צוות השיטור הימי להציל גבר בשנות ה-40 שנכנס אל מי אגם בכנרת כשעתיים קודם לכן, רכוב על גבי אופנוע ים- אך טרם חזר.
לדברי המודיע הוא ואחיו הגיעו לחוף הדקל לבלות בכנרת. *כשעתיים קודם לכן* לדברי המודיע, אחיו נכנס למי הכנרת כשהוא רכוב על גבי אופנוע ים ועדיין לא חזר והוא מודאג וחושש לחייו.
השיטור הימי הוזנק והחל לבצע סריקות לאיתור הגבר, תוך כדי ניתוח וחישוב כיווני הרוח שהייתה חזקה.
במרחק של כ-3 ק"מ* הבחינו השוטרים באופנוע הפוך והרוכב תלוי על החרטום שלו עם סימני מצוקה.
השוטרים ניגשו אליו והעלו אותו בזהירות אל כלי השיט המשטרתי בעוד האופנוע שקע.
אנו שבים ומדגישים לציבור העוסק בספורט ימי או מפליגים באגם הכנרת:
? במשך כל הפעילות יש להיות חגורים בחגורת הצלה. ?אין להיכנס למים תחת השפעת אלכוהול. ? יש להצטייד בטלפון נייד בשהייה ממושכת ובכל בעיה או סכנה יש לדווח בהקדם האפשרי למוקד 100 של המשטרה.

מצ"ב סרטון מאירועי החילוץ+תמונות, קרדיט:דוברות המשטרה?
www.dropbox.com/sh/tsce1ehbh9ciaud/AAC2o45t931wSfZ5NHjLoOOOa?dl=0

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.