רעשנים כן, נפצים לא! מקדימים תרופה לסכנה: נפצים וצעצועים מסוכנים – לא בקריית שמונה!!!

רעשנים כן, נפצים לא! מקדימים תרופה לסכנה: נפצים וצעצועים מסוכנים – לא בקריית שמונה!!!
בישיבה שנערכה היום בין ראש עיריית קריית שמונה וצוותו למפקד משטרת קריית שמונה סנ״צ איאד פרג, בהשתתפות מנכ״ל העירייה יורם ביטון, מנהלת אגף החינוך סיגל כהן ונציגות של תנועות הנוער בעיר, בנושא תופעת הנפצים והצעצועים המסוכנים שגברה בעת האחרונה, סוכם כי הרשות תבצע פעילויות הסברה בקרב בני הנוער ותלמידי בתי הספר על הסכנה של שימוש בנפצים.
שוטרי תחנת קריית שמונה הונחו לנקוט ביד קשה כנגד מי שיתפס מוכר, או משתמש בנפצים וחומרים מסוכנים. "הנושא נמצא בראש סדר עדיפות בעת הזו, בעיקר בקרב תושבי קריית שמונה שרגישים מאוד לקולות נפץ", נמסר מהעירייה. "חשוב לנו ליידע את בני הנוער שלנו על המשמעויות והסכנה כתוצאה משימוש בנפצים".
החל מאתמול החלו שוטרי קריית שמונה בשיתוף יחידת האכיפה העירונית במבצע לאיתור צעצועים מסוכנים ונפצים בבתי עסק ברחבי העיר. המבצע יימשך גם בשבוע הבא עם פקחים ממשרד הכלכלה. מיחידת האכיפה העירונית נמסר כי יינקטו צעדים חמורים נגד מפירי החוק. ראש העיר אביחי שטרן הנחה את פקחי הרשות והשיטור העירוני לבצע פעולות אכיפה מסיביות במיוחד בימים אלו, כדי למנוע סיכון מיותר לכלל הציבור וכדי לאפשר לילדי ותושבי העיר לחגוג את חג הפורים בצורה בטוחה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.