רכזי המודיעין של "אביר ביטחון" השתתפו ביום השתלמות מקיף ומעמיק

צילום יח"צ

תוכנית הכנס כללה מגוון רחב של נושאים וכן הפקת לקחים מפרשיות שהחברה פיצחה בשנה האחרונה בין המרצים: רכז שב"כ בדימוס שחלק מניסיונו לגבי הפעלת סוכנים יניר מלך, מנכ"ל החברה: "בזכות ההשקעה במשאב האנושי לקוחותינו יכולים לישון בשקט"

חברת "אביר מודיעין וביטחון" רואה בהון האנושי את המשאב המשמעותי ביותר שלה. בהתאם מקדישה החברה – שמספקת שירותי מודיעין וביטחון אזרחיים למגוון רחב של לקוחות בענפי פעילות שונים – תשומת לב רבה להשבחת היכולות של רכזי המודיעין. כחלק מכך, נערך בשבוע שעבר יום השתלמות מיוחד.

במסגרת ההשתלמות המקיפה והמעמיקה, הקשיבו עשרות רכזי המודיעין להרצאות מרתקות בסוגיות כגון גיוס מודיעין, מערך דיווח, שיטות חקירה מתקדמות ועוד. מייסד ומנכ"ל החברה יניר מלך הפגין בקיאות מוחלטת בכל התחומים שבהם עסקו הדוברים השונים, ותרם את נקודת המבט הייחודית שלו לכל נושא. מלך ציין את החשיבות העצומה של היום: "ההשקעה במשאב האנושי היא זו שמביאה להצלחת הארגון במשימותיו כך שלקוחותינו יכולים לישון בשקט".

בנוסף כללה ההשתלמות תיאור של פרשיות ש"אביר מודיעין וביטחון" פיצחה בהצלחה במהלך השנה האחרונה. כמו כן האזינו רכזי המודיעין, שאחראים ביומיום על סיכול פשיעה ארגונית, להרצאה של רכז שב"כ בדימוס. איש השב"כ, חבר אישי של יניר מלך, סיפר על עבודתו בארגון ובפרט על מניעת אירועי טרור והפעלת סוכנים.

ההשתלמות התקיימה במתחם מרכז הבנייה הישראלי בנתניה, וכללה קפה ועוגה בבוקר וארוחת צהריים מושקעת. בסיום האירוע הביע מלך, שבין השאר שימש כקצין מבצעים מיוחדים בצה"ל, שביעות רצון מהתרומה של הכנס לחברה: "אני רואה בקשר יומיומי עם העובדים, העשרתם וחידוד מתמיד של ההנחיות מרכיב חובה בניהול נכון של מערך מודיעין. אנחנו עסוקים כל השנה במיגור פשיעה ובטרפוד ניסיונות לפגוע בלקוחות שלנו, וכל הזמן מתחדשים ומשביחים את היכולות שלנו לספק ללקוחות את התוצאות הטובות ביותר".

בהקשר זה חשוב לציין כי לקוחות אביר מודיעין וביטחון – שהסלוגן שלה הוא "לא אירע רע כי אתה עמדי" – פרוסים מקריית שמונה שבצפון ועד לירוחם שבדרום. ביניהם כמה מהחברות והגופים הגדולים בארץ, דוגמת חברת הבנייה דניה סיבוס, מפעל כתר, קופת חולים כללית, רדימיקס, דלתא והפניקס.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.