ריאל מדריד תחכה לפוגבה עד סיום חלון ההעברות

בבלנקוס החליטו ללכת בכל מחיר על קשר מנצ'סטר יונייטד בגלל שמאמן הקבוצה זינדין זידאן ביקש רק את הקשר הצרפתי כחיזוק לעונה הבאה. ביונייטד מסרבים למכור אותו וצפוי קיץ לוהט בתחום הזה
העיתון "אס" מדווח שריאל מדריד מוכנה ללכת בכל הכח על פול פוגבה ותנסה להחתים אותו עד לרגע האחרון בו חלון ההעברות יסתיים ב-2 בספטמבר ב"לה ליגה". מחירו יכול לנוע מ-150 מיליון יורו
פוגבה עושה שרירים ליונייטד ולא התייצב לאימוני קבוצה ונשאר בניו יורק שם הוא נמצא בחופשה באישור. מצד שני יונייטד לא מוכנה כלל למו"מ על מכירתו עד כה והודיעה שהוא לא למכירה. בריאל מדריד לא מרימים ידיים. החתמת פוגבה היא הבקשה היחידה של זינדין זידאן לעונה הקרובה מהנשיא פלורנטינו פרס. לפי התוכנית "חוגונס" בשישי היתה פגישה בין פרס, חוסה אנחל סאנצ'ס וזידאן בה הוא המשיך להתעקש על פוגבה.
"אס" כותב שהקיץ עוד ארוך ובריאל מדריד יודעים זאת. ריאל מדריד ניסתה פעמיים לפתוח במו"מ עם יונייטד ללא הועיל. באנגליה חלון ההעברות יסתיים מוקדם כבר ב-8 באוגוסט, אבל בבלנקוס סבורים שיוכלו להשיג את פוגבה כפי שהחתימו את כריסטיאנו רונאלדו ב-31 באוגוסט 2002 שהיה אז המועד האחרון. פוגבה עצמו כבר אמר "כן" לריאל מדריד.
הבעיה של ריאל מדריד שיונייטד לא זקוקה כלכלית למכור את פוגבה למרות שלא עלתה לליגת האלופות. השווי של ה"שדים האדומים" השני בעולם לפי פורבס 4.2 מיליארד יורו והיא עשירה יותר מריאל מדריד. למרות הידיעות שיובנטוס רוצה את פוגבה מסתבר שהיא לא ממש עושה הכל לרכוש אותו והוא יותר בכיוון של הלבנים.
ביונייטד מדווחים שלא ברור אם פוגבה יצטרף למחנה האימונים של יונייטד והוא רוצה להיפגש עם אולה גונאר סולשיאר אחרי שיחזור מחופשתו כדי לשכנע אותו לתת הוראה לדבר עם ריאל מדריד והוא לא יהיה על המטוס ביום ראשון הקרוב לאוסטרליה למסע משחקים ואימונים. דיווח נוסף הוא שמינו ראיולה משתמש באופציה של יובנטוס לגבי פוגבה כלחץ על ראשי ריאל מדריד לפתוח במו"מ עם יונייטד.
www.facebook.com/Zelazo11
בתוך כך גארת' בייל מתעקש להישאר בריאל מדריד וכינה את הדיווחים שהוא יעזוב "בולשיט".
צילום השער של עיתון "אס"

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.