קטטה באילת, גולש התרסק בחוף ינאי

בשעה 16:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על קטטה ברחוב הספן באילת. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח יוספטל 2 פצועים כבני 30 במצב אנוש וקשה כשהם סובלים מפציעות חודרות בפלג גופם העליון.
פראמדיק מד"א ניר יפת סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו למסדרון בקומה הראשונה של הבניין שם ראינו 2 גברים כבני 30 שוכבים. ביצענו בדיקות ראשוניות לשניהם, אחד מהפצועים היה מחוסר הכרה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה והפצוע השני היה בהכרה. העלנו אותם במהירות לניידות לטיפול נמרץ והם פונו בדחיפות לחדר הטראומה בבית החולים בעיר כשמצבו של אחד אנוש והשני קשה."
בשעה 16:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על גולשת גלשן רוח שהתרסקה על החוף מגובה של כ 5 מטר בחוף בית ינאי. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הלל יפה צעירה כבת 23 במצב בינוני עם חבלת ראש.
בשעה 16:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על רכב שהתהפך בכביש 356 סמוך לצומת ה- T לכיוון תקוע. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם 5 פצועים, בהם פעוטות כבני שנה ו- 3 במצב בינוני עם חבלת ראש ו- 3 קל.
צילום דוברות מד״א

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.