צעיר וצעירה חולצו מהכנרת

בשעה 14:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על צעירה שנמשתה מהמים לאחר שככה"נ נפלה מאופנוע ים והחלה לטבוע סמוך לחוף מיגדל בכינרת.
חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח פוריה צעירה כבת 20 במצב בינוני, יציב מעורפלת הכרה.
חובש בכיר במד"א תמיר סתאוי סיפר: "הגענו לחוף מיגדל וראינו צעירה כבת 20 שוכבת על החוף בהכרה מעורפלת, סיפרו לנו שהיא נפלה מאופנוע ים והחלה לבלוע מים ומייד הם חילצו אותה לחוף. הענקנו לה טיפול שכלל סיוע נשימתי״
בשעה 15:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על גבר שככה"נ נפל מאופנוע ים ונפגע מסירה שחלפה סמוך לחוף בורה בורה בצד המערבי של הכינרת. סירת הים- בולנס של מד"א ועליה חובשים ופאראמדיקים שהוזנקה למים חברה לפצוע והחובשים והפראמדיקים של מד"א על הסירה העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 40 במצב בינוני, השיטו אותו לחוף שם המתינו צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שפינו את הפצוע תוך המשך טיפול רפואי לבית חולים פוריה כשמצבו בינוני עם חבלה בגב.
חובש רפואת חרום ומשיט סירת הים-בולנס של מד"א תומר גונן והחובשים מיכל שירלי וישראל סיפרו: ״דיווחו לנו תאונה בין אופנוע ים לסירה בכינרת, מייד זינקנו לסירה ושטנו לכיוון הנפגע שהיה בלב הכינרת, כשהגענו ראינו גבר כבן 40 מעורפל הכרה, הוא סבל מחבלה בגב, העלינו אותו לסירת הים-בולנס שיש בה יכולות טיפול מציל חיים והחפה בכל נקודה בכינרת ושטנו לחוף תוך טיפול שם המתינו לנו צוות טיפול נמרץ שהמשיך בטיפול ובפינוי לבית החולים אודות לסירה, הפצוע טופל בתוך דקות ספורות והועבר במהירות לאמבולנס שהמשיך בטיפול."
צילום דובר מד״א

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.