פקחים טובים באמצע הדרך

קרדיט צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

זאב גלבוע, תושב העיר חיפה, הבחין ביום ראשון (3.4), לאחר שסיים את אימון הבוקר שלו, כי ארנקו האישי, שהכיל תעודות, מסמכים אישיים וכן סכום כסף רב, אבד לו.

לאחר שבמשך דקות ארוכות ניסה לאתר את ארנקו, החל גלבוע בנסיעה לכיוון ביתו, תוך שהוא חושב על הצעדים שייאלץ לנקוט כעת, על מנת לחדש את מסמכיו האישיים.

להפתעתו הרבה, לאחר כרבע שעה בלבד, צלצל מכשיר הטלפון שלו ועל הקו היה רסלן רנדאוי – עובד אגף האכיפה בעיריית חיפה, שבישר לו כי מצא את ארנקו בעת שערך סיור שגרתי במקום ובעזרת המוקד המבצעי העירוני, הצליח בתוך מספר דקות לאתר את פרטי ההתקשרות עמו.

רנדאוי אף שאל למיקומו הנוכחי של גלבוע על מנת למסור לו את ארנקו באופן אישי ובתוך דקות ספורות היה שוב הארנק בכיסו של גלבוע.

אתמול (ג') אחה"צ נפגשו השניים שוב, לאחר שגלבוע ביקש להודות לרנדאוי באופן אישי ואף עמד על כך שמנהליו של ע'נדאוי יידעו על האופן בו פעל.

זאב גלבוע: "בימים קשים אלה, ההתנהלות המופתית של רסלאן היא יוצאת דופן ומהווה מודל לחיקוי ולכן היה לי חשוב להודות לו באופן אישי ואף לוודא כי מנהליו האישיים יידעו על פועלו ומעשיו יוצאי הדופן".

אילן חודדה, מנהל אגף האכיפה בעיריית חיפה: "אגף האכיפה העירוני חרת על דגלו להעניק שירות לתושבי העיר ורואה חשיבות רבה בהבעת הערכתו בפני תושבים המכירים תודה על עבודתם של עובדי האגף על השירות שאותו הם מעניקים לתושבים".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.