עיריית חיפה נבחרה לרשות המצטיינת בארץ בתחום תרבות הדיור

בצילום: ניב טובול, מנהל "עירונית קריית-חיים" ושמעון אמסלם, רכז תחום תרבות הדיור בעיריית חיפה. קרדיט צילום: דוברות עיריית חיפה

בכנס השנתי של "האגודה לתרבות הדיור", שנערך אתמול בכפר המכביה, נבחרה
"עירונית קרית חיים-שמואל", המהווה שלוחה של עיריית חיפה ומרכזת את תחום תרבות הדיור בעיר, כסניף מצטיין מטעם האגודה. בחירת השופטים בחיפה נעשתה על בסיס בחינת מדדים שונים, דוגמת: איכות השירות, יעילות ומציאת פתרונות יצירתיים לסכסוכי שכנים, שיפוצי מבנים ועוד.

ניב טובול, מנהל עירונית קריית-חיים, הודה להנהלת האגודה ולעומד בראשה, ראובן צדוק, על בחירתם וציין כי "עירית חיפה מובילה באיכות השירות אותו היא מעניקה לתושבים בתחום תרבות הדיור. כך למשל מציעה העירייה לתושבים קבלת הלוואה בסכום של עד 15,000 ש"ח ללא ריבת וללא הצמדה עבור שיפוץ מבני מגורים משותפים, מתוך מטרה לשפר את איכות חייהם. בהזדמנות זו אנו מזמינים את תושבי חיפה לפנות אלינו על מנת לשאול, להתייעץ בכל הנוגע לשטחים המשותפים בבניין מגוריהם ולאופן אחזקתם. ברצוני להודות לשמעון אמסלם, רכז תחום תרבות הדיור בעיריית חיפה, אשר תורם רבות להובלת התחום להישגים מצויינים במקצועיות רבה. במסגרת תפקידו פועל שמעון למציאת דרכים מגוונות על מנת לגשר על מחלוקות שכנים, קידום מיזמי שיפוץ חזיתות במבנים משותפים, חיבור בין שירותי האגודה לתושבי העיר ועוד".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.