עילת הגירושין: האישה צופה ב"אח הגדול" בקולי קולות

עו"ד שרין סולן. צילום יח"צ

הבעל עם שובו מהעבודה כיבה לה את הטלוויזיה, בני הזוג החליפו מהלומות מילוליות מול הילדים והקרע רק החריף

בני הזוג נשואים כבר 20 שנים. האישה יועצת השקעות בבנק גדול. הבעל עובד במפעל ליצור חלקי תעופה כהנדסאי. שניהם יחד חילקו את משימות הבית והביאו שלושה ילדים לעולם, אבל במשך השנים נוצר מצב שאיבדו ענין והקשר ביניהם הלך והתרופף.

האישה טוענת כי בעלה אלים מילולית ונוהג לצעוק ולקלל אותה בנוכחות הילדים. הבעל באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוען מנגד כי אשתו זנחה את כל פעולות הבית והוא זה שחוזר מהעבודה בשעות מאוחרות ונאלץ לשבת עם הילדים לסייע להם בלימודים ולעיתים גם להכין לעצמו ארוחת ערב "כי אשתי עסוקה כבר כמה חודשים בצפייה ב'אח הגדול' ". האישה בבית הדין הרבני: "אני לא אסכים שהבעל שלי יבוא מהעבודה ויכבה לי את הטלויזיה כאילו אני אוויר בבית. ובנוסף יצרח ויאיים עלי".

עוד היא טוענת כי היא לא מעוניינת ביעוץ זוגי ולא מעוניינת בשלום בית. היא מוכנה לוותר על הכתובה, על הפנסיה, על החסכונות ועל כל דבר ובלבד שהבית יימכר והם יחלקו ביניהם את הכסף וייפרדו.

הבעל להגנתו טוען כי הוא מתעקש על שלום בית לטובת הילדים. עו"ד סולן טוענת כי בני הזוג הביאו לעולם שלושה ילדים ולכן מן הראוי לנסות פעם אחרונה לשקם את הזוגיות ולהימנע מגירושין. בית הדין הרבני קבע כי יש היגיון בבקשת הבעל לשלום בית וקבע כי בני הזוג יופנו ליועצת נישואין בטרם יתגרשו.

האישה הסכימה להגיע ליעוץ זוגי בתנאי שאם הוא לא יצלח הבעל יתחייב להתגרש. בית הדין התעלם מהתנאי וקבע כי על האישה להתייצב אצל יועצת הנישואין. "על יועצת הנישואין לקבוע מה הסיכוי לשלום בית ולסייע לבני הזוג להגיע להחלטה נבונה באשר להמשך דרכם". בני הזוג אמורים להיפגש בבית הדין הרבני בתוך חודש ימים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.