סחיטה באיומים בצפון

שוטרי משטרת ישראל, במסגרת חקירה שמתנהלת בחשד לסחיטה באיומים תוך שימוש באמצעי לחימה על רקע חוב כספי, עצרו באום אל פחם גבר בשנות ה-20 כשהוא מחזיק ברשותו אקדח.
היום בשעות הבוקר המוקדמות שוטרי משטרת ישראל ביצעו חיפוש במתחם בתים בעיר אום אל פחם *במסגרת חקירה שמתנהלת בגין חשד לסחיטה באיומים ושימוש באמצעי לחימה על רקע חוב כספי של תושב נצרת*. במהלך החיפוש *נתפס אקדח ברטה ותחמושת וצעיר בשנות ה-20 נעצר* ומובא כעת לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.
בנוסף, בפעילות אחרת אתמול בשעות הצהריים , *שוטרי משטרת ישראל תפסו רובה מאולתר מסוג "קרלו" ותחמושת מוסלקים בחניון* רכבים ברחוב המוסכים בנצרת והחקירה בנושא בעיצומה.
מתחילת שנת 2019 ברחבי מחוז צפון*: נתפסו *כ-200 רובים ואקדחים*, *מעל 675 אמצעי לחימה. ביניהם רימונים, מטענים ובקבוקי תבערה, אלפי כדורים בקטרים שונים *וכ-100 נשקים מסוג איירוסופט* אשר ברוב המקרים הם העתק של כלי נשק אמיתיים *ומשמשים לאיומים סחיטה שודים ועוד*. *נעצרו מעל 800 חשודים* וכנגד *101 נאשמים* הוגשו בקשות למעצרם עד תום ההליכים וכתבי אישום.
חוקרי משטרת ישראל בכל ארוע של שימוש באמצעי לחימה כמו גם הצתות מוזנקים לזירה מיד עם קרות הארוע ומבצעים פעולות חקירה מעמיקות במטרה להבין את הרקע לאירוע* ולאתר את כל העבריינים הקשורים למעשה. במקרים רבים עולה כי הרקע, לאלימות החמורה הכוללת בין היתר השלכות רימונים, הצתות ירי ועוד, הוא חובות בגין הלוואות שנטלו הקורבנות ב"שוק האפור" הנושאות עמן ריבית חודשית גבוהה מאד וכל איחור בתשלום מלווה באלימות חמורה באמצעות גורמים עבריינים, כלפי הקורבן ומשפחתו שלא אחת גם מסכנת את חייהם ואת חיי התושבים.
משטרת ישראל מבצעת כל הזמן פעילות סיכול נגד גורמים עבריינים, המטילים מורא תוך סיכון חייו של ציבור נורמטיבי ומשתמשת בכל האמצעים המתקדמים העומדים לרשותה בכדי לשמור על ביטחונם ושלומם של האזרחים.
השוטרים במאבק בשימוש באמצעי לחימה במסגרת הסכסוכים בדגש על החברה הערבית פועלים בכל המישורים: תפיסות של אמצעי לחימה, חקירות מהירות ומקצועית לאיתור העבריינים המחזיקים או משתמשים באמצעי לחימה, הסברה ושיתופי פעולה עם כל גורם הנהגה שיהיה מוכן לפעול למיגור האלימות והחזקה של אמצעי לחימה, במטרה למצות את הדין עם אותם עבריינים הפוגעים בשגרת החיים של הציבור ומעמידים חפים מפשע בסכנת חיים. צילום דוברות משטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.