סגן השר אביר קארה נפגש בהיכל העירייה עם בעלי עסקים חיפאים

קרדיט: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

רה״ע עינת קליש רותם: ״העסקים הם הלב הפועם של העיר, נמשיך לפעול לחיזוק כלכלת המטרופולין״

מפגש עם עשרות בעלי עסקים חיפאים התקיים אתמול בהיכל העירייה, בנוכחות סגן השר אביר קארה וצוותו, רה״ע עינת קליש רותם, מ״מ רה״ע נחשון צוק, חבר המועצה ניר שובר, מנהלת אגף רישוי עסקים אתי אסולין ומנהלת חיפה 2030 עו״ד ענבל ריבלין.

במפגש, בו לקחו חלק בעלי עסקים חיפאים ממגוון תחומים, עלו לדיון סוגיות בוערות ברוח התקופה, כגון: חוק דמי אבטלה לעצמאים, רשות רגולציה, מענה לעסקים שנפגעו בגל הקורונה הנוכחי, הוזלת ארנונה, ימי בידוד ומחלה לעצמאים, קידום שטחי פרסום, חיזוק עסקים מקומיים ועוד.

למפגש קדמה קבלת פנים שנערכה לסגן השר בלשכתה של רה״ע, ובה דנו הצדדים על רפורמות רישוי וקידום עסקים, התחדשות עירונית והקשרה לפיתוח עיסקי וכן בעתיד מפרץ חיפה והחשש של רה״ע שאחרי פינוי בזן האזור יהפוך למחסן דלקים וכימיקלים.

בתום המפגש ערכו הצוותים סיור משותף, במהלכו נפגשו עם מספר בעלי עסקים בעיר התחתית.
הסיור הסתיים בביקור ב- inventech אשר ברובע החדשנות, שם הוצגו בפני סגן השר סיפורי הצלחה של סטארטאפים ויזמים מקומיים.

סגן השר אביר קארה: ״חיפה היא עיר עוגן. ביום ראשון הקרוב תתקבל החלטת הממשלה בנוגע למפרץ חיפה והעיר תקבל תוספת כוח משמעותית וגדולה שתכלול את פינוי בז״ן והפיכת חיפה למטרופולין אמיתי וחזק. כחלק מהמשימות שלקחתי על עצמי לקדם בממשלה את פיתוחה הכלכלי של חיפה, בדגש על יוזמה פרטית וכלכלה חופשית, ליצור סביבה עסקית הוגנת וקלה שעסקים מרגישים בה כשותפים ואני השגריר שלכם ושלך ראש העיר, בירושלים".

רה״ע עינת קליש רותם: ״עסקים הם הלב הפועם של העיר, הצלחתם היא הדרך היחידה שלנו להפוך את העיר לחיה ושוקקת, אנו נמשיך לפעול למען חיזוק כלכלת המטרופולין ולעשות כל שביכולתנו כדי להקל על בעלי העסקים״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.