נהריה: שומרים על מוכנות הרשות לחירום

צילומים: עיריית נהריה

הנהלת הרשות יחד עם ממלאי התפקידים במכלולי החירום, השתתפה בתרגיל נרחב במרכז הסימולציה של פיקוד העורף. "התרגיל איפשר לצוותים שלנו לבחון ולתרגל יחד עם כוחות החירום תרחישים מורכבים איתם ייתכן ומדינת ישראל תתמודד במערכות הבאות", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי

לאורך השנה מבצעת עיריית נהריה תרגולים רבים לצוותים בשטח לשמירה על מוכנות העיר נהריה הממוקמת כ-10 ק"מ מגבול לבנון, להתמודדות עם מצבי חירום ביטחוניים. הנהלת העירייה, מנהלי האגפים והמחלקות וממלאי התפקידים בחירום ברשות יצאו למרכז הסימולציה של פיקוד העורף ברמלה, שם התקיים תרגיל רשותי בהשתתפות נציגי הצבא, מד"א ומשטרת ישראל. במהלך היום תורגלו מגוון תרחישים ביטחוניים שונים במספר מתווים כגון: פגיעה ישירה של טיל במבנה מאוכלס, חילוץ ממבנה שקרס, ניהול הרשות תחת אש כולל תרגול של קריסת מערכת החשמל, תקלות במערכות גז ביתיות, פתיחת מרכזים לקליטת אוכלוסייה שנותרה ללא קורת גג ועוד.

"התרגיל איפשר לצוותים שלנו לבחון ולתרגל יחד עם כוחות החירום מהאזור תרחישים מורכבים איתם ייתכן ומדינת ישראל תתמודד במערכות הבאות", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי. "מדובר על תרגול חשוב, משמעותי ומוצלח שמהווה חלק בלתי נפרד מתוכנית המוכנות הרשותית לחירום", הוסיף מרלי.

מנהלי המכלולים בחירום של העירייה לוו לאורך היום בצוותים מקצועיים של פיקוד העורף שבחנו את מערך קבלת ההחלטות לתרחישים שהועלו. התרגיל התקיים כאמור כחלק משגרת המוכנות של העירייה לחירום בתקווה שתרחישים מורכבים אלו יישארו רק בתרגילים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.