נהג, 20 דקות – זוז!

מיזם חדש של עיריית חיפה יאפשר חנייה ללא תשלום למשך 20 דקות!
האם קרה לכם שרציתם לעצור רק לרגע כדי לקנות קפה, עיתון לשבת, הייתם מורעבים לפלאפל או נשלחתם לאסוף הזמנה של זר פרחים, ולבסוף החלטתם לוותר בגלל שלא מצאתם מקום חניה? מיזם חדש של עיריית חיפה נועד לתת פתרון בדיוק למקרים אלו.
לאחר שלושה חודשים של פיילוט מוצלח ברחוב ארלוזורוב פינת בלפור, בו אפשרה העירייה להחנות במשך 20 דקות בחינם – זכה המיזם לתגובות חיוביות מבעלי העסקים והלקוחות באזור.
בשלב השני יורחב המיזם למספר איזורים ברחבי העיר. עשרות מקומות חנייה, שעד כה היו מסומנים ב"כחול-לבן", יסומנו בצבעי כתום-לבן ובליווי שילוט ייעודי. במקומות אלו תתאפשר חנייה, ללא תשלום, לזמן מוגבל של עד 20 דקות.
הגבלת משך זמן החנייה נועדה לסייע ולחזק את העסקים הקטנים, על ידי עידוד תחלופת רכבים גבוהה, והגדלת מספר הלקוחות שיוכלו לעצור, ולו לזמן קצר. מיקומי החניות שייכללו במיזם החדש נקבעו לאיזורים, בהם קיים ריכוז גדול של עסקים ומספר מועט של מקומות חנייה.
פעילות המיזם תימשך לאורך השבוע, בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 09:00 בבוקר ועד 20:00 בערב. האכיפה למשך זמן החנייה שהוקצב תיעשה באמצעות מצלמות המוצבות במקום. בעתיד, ולאחר ניתוח השפעות המיזם, הוא צפוי להתרחב לאתרים נוספים בעיר.
אז רק בקשה אחת יש לנו אליכם – 20 דקות, ושניה לא יותר. סעו לשלום.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.