משטרת ישראל באמצעות חטיבת עד תום ההליכים כנגד שני אחים, בגין שורה של עבירות רכוש שביצעו במשך 9 ימים שכללו פריצה לרכב, גניבה מרכב, חטיפת ארנק וגניבות דלק מקורבנות, ללא אבחנה במגדרם וגילם

משטרת ישראל באמצעות חטיבת  עד תום ההליכים כנגד שני אחים, בגין שורה של עבירות רכוש שביצעו במשך 9 ימים שכללו פריצה לרכב, גניבה מרכב, חטיפת ארנק וגניבות דלק מקורבנות, ללא אבחנה במגדרם וגילם.

משטרת ישראל פועלת עם מירב הכוחות והאמצעים במאבקה המתמשך בפשיעה במטרה להביא את העבריינים לדין  ולשמור על ביטחונו ורכושו של הציבור*.

לבית משפט השלום בעכו הוגש כתב אישום כנגד שני האחים, ריזק מוחמד (30) ו- עמאד מוחמד (43) תושבי כפר מנדא בגין שורה של עבירות רכוש אשר בוצעו על ידם בשיטתיות בזמן תכוף.

מעובדות כתב האישום עולה כי:

?ב- 22.02.19 הגיעו הנאשמים לבית קפה בכפר אעבלין, שם פנה אחד מהם למתלונן וביקש ממנו לערוך שיחת טלפון מהמכשיר הסלולארי שלו. משמסר לנאשם את המכשיר, נמלטו הנאשמים מהמקום.

?ב- 27.02.19 הגיעו הנאשמים, בסמוך למחסן מחזור בקבוקים בעיר שפרעם כאשר אחד הנאשמים ביקש מהמתלונן *(בן 76)* לפרוט לו שטר וכאשר הוציא המתלונן את ארנקו, חטפו את הארנק ונמלטו מהמקום.

?ב- 28.02.19 הגיעו הנאשמים ברכב לתחנת דלק בעיר טמרה, תדלקו את רכבם וברחו מבלי לשלם.

?ב- 02.03.19 הגיעו הנאשמים ברכב לתחנת דלק בעיר סחנין, תדלקו את רכבם וברחו מבלי לשלם.

?ב- 02.03.19 הגיעו הנאשמים ברכבם לעיר שפרעם, פתחו את דלת רכבה של המתלוננת כשהיא ישובה בתוך כלי הרכב, חטפו את תיקה האישי ונמלטו מהמקום.

*עוד עולה מכתב האישום כי הנאשמים מכורים לסם מסוכן מסוג קוקאין וביצעו את עבירות הרכוש כפי שתוארו כדי לממן את התמכרותם לסם המסוכן.*

כלי הרכב  ששימש את הנאשמים לביצוע כלל העבירות  *נתפס, ובהליך המשפטי תבקש המשטרה לחלטו.*

*משטרת ישראל פועלת במישור הגלוי והסמוי תוך הפעלה של אמצעים טכנולוגיים במטרה לאתר את העבריינים הפוגעים בביטחונו וברכושו של האזרח, במטרה להביאם לדין, להרחיקם מהחברה ובכך לחזק את הביטחון האישי של הציבור.משטרת ישראל תמשיך במאבקה הבלתי מתפשר בתופעת השימוש בסמים מסוכנים המובילים לתופעות פשיעה נוספות הפוגעות בשלומו ובביטחונו של האזרח הנורמטיבי.*

קרדיט:דוברות המשטרה?

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.