מועצה אזורית מטה אשר היא זוכת "פרס החינוך הישובי" של משרד החינוך

שר החינוך נפתלי בנט, התקשר היום לראש המועצה האזורית מטה אשר משה דוידוביץ, בכדי לבשר לו באופן אישי כי מערכת החינוך של המועצה היא הזוכה בפרס החינוך הישובי הארצי של משרד החינוך.

בחודש ינואר ביקרה "ועדת הפרס" הרשמית של משרד החינוך במטה אשר. בביקור בן 3 שעות ברחבי המועצה, ראו וחוו חברי ועדת הפרס, מלווים במנהלת מחוז צפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, ראש המועצה, משה דוידוביץ, סגניו, איל רייז ויורם ישראלי, מנהלת מחלקת החינוך, ד"ר שלומית אלעד, נציגי המחוז ומחלקת החינוך במועצה, מגוון רחב של פעילויות, תכניות, ומסגרות חינוכיות מובילות, המייצגות את העשייה החינוכית הענפה המתקיימת במועצה. מערכת חינוך מועצתית המעצימה ומטפחת את הרב תרבותיות והחיים המשותפים, מפתחת תחומי העשרה ומחנכת לערכים, וזאת תחת שני אשכולות מרכזיים שהוצגו בפני חברי הוועדה: הכלה ומניעת נשירה ולמידה והישגים.

נפתלי בנט, שר החינוך: "שמח לבשר לכם שזכיתם בפרס החינוך הארצי על מערכת החינוך הטובה במדינת ישראל. זה הפרס העליון בתחום החינוך. זאת בזכות עבודה מדהימה של המועצה וכל עובדי וצוותי ההוראה במערכת.

מה שקורה במטה אשר הוא שעליתם על המסלול גם בפן ההישגי ויותר חשוב בפן הערכי. זה מה שאני מחפש במערכות החינוך במדינה, ילדים שגדלו ויהיו להם גם את הכישורים להצליח בעולם החדש אבל גם יהיו מעל הכל בני אדם.
מזל טוב ובהצלחה לכולם!"

משה דוידוביץ, ראש מועצת מטה אשר: "אנחנו נרגשים ושמחים עם ההודעה על קבלת הפרס. אנו גאים מאד במערכת החינוך שלנו על העשייה החינוכית פורצת הדרך ורואים בה אחת הסיבות לצמיחה הדמוגרפית הגדולה ביישובי המועצה שלנו.

אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל הצוות החינוכי הפועל במועצה, במחלקת החינוך, בבתי הספר, בחינוך הבלתי פורמלי, בתוכניות ובמייזמים השונים שמביאים את החינוך במועצה לשיאים חדשים. גאה בכם!"

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.