לראשונה: כמות עוקבים באינסטגרם תקבע את הפיצוי שתקבל האישה

פוזיציה!
פוזיציה!

לבעל מעצב שיער, בעל שם, למעלה מ-70 אלף עוקבים באינסטגרם. האם עכשיו הוא יידרש לשלם על כך?

אחרי 15 שנות נישואים הגיע המשבר האמיתי בין בני זוג. משבר שהביא להחלטה של האישה להתגרש באופן סופי למרות החיים הטובים, שבעלה, מעצב השיער הידוע נתן לה במשך השנים.

שלוש שנים אחרי שנישאו, מספרת האישה, פתח הבעל מספרה יוקרתית, אליה נהרו רבים, ביניהם גם סלבים, אבל בעיקר כלות. אחרי כמה שנים נפתח סטודיו לעיצוב ואיפור והבעל הספר היה המרצה העיקרי בו וזה הניב לזוג הכנסות גבוהות.

האישה, מנהלת חשבונות במקצועה, טענה בפני עורכת הדין סולן כי "יש לי היכולת להעריך בדיוק כמה הרווחנו, ואם יהיה צורך אפתח דברים שלא ממש ינעמו לאוזן של בעלי כמו איזה סוג… כסף זרם לכיסנו". לצד העושר הרב והנאות החיים, האישה טוענת גם כי בעלה בגד בה אין ספור פעמי, אבל לאחרונה הוא עשה זאת בצורה מופגנת והתעלם ופגע בכבודה.

עו"ד שרין סולן. צילום: אולגה סולן

לדבריה לבעלה עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם ולטענתה באמצעות העוקבים ניתן יהיה להעריך את מרכיב הפיצוי לו היא תהיה זכאית. עו"ד סולן טוענת כי מדובר כאן באירוע מובהק של פיתוח קריירה במהלך הנישואין. לדבריה יש הרבה טעם בדברי האישה שמספר העוקבים באינסטגרם של בעלה, יכולים להעיד על הפופולריות שלו וסוג לקוחותיו וגובה הכנסותיו, שחלקם הגדול של לקוחותיו משאירים בטיפול אחד אלפי שקלים.

שופטת בית המשפט למשפחה ביקשה לברר מה המשמעות של הערכת שווי עוקבים ועו"ד סולן הדגישה כי מדובר בפוטנציאל שיווק עתידי של עסקי הבעל ורק אקטואר יוכל להעריך זאת. הבעל טען להגנתו: "האינסטגרם הוא מקום בילוי עבורי". לדבריו מדובר בסוג של תרבות פנאי, לא רק שלו אלא של רבים.

בצעד יוצא דופן מינה בית המשפט אקטואר שרק לאחריו תטען האישה לגובה הפיצוי אותו היא דורשת עבורה ועבור שני ילידה. במקביל נשלחו השניים ליישוב סכסוך כנדרש בחוק.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.