ליאור פרי אל"מ (מיל.) נבחר למנכ"ל איצטדיון סמי עופר

צילום אלבום משפחתי

פרי נבחר הערב (יום ב') לתפקיד פה אחד על ידי דירקטוריון "חברת האצטדיון, סמי עופר" בחיפה ויכנס לתפקידו מיד בתחילת חודש יולי

ליאור פרי, אל"מ (מיל.) בן ,48 תושב כפר הוורדים נשוי ואב לשלושה, נבחר למנכ"ל איצטדיון סמי עופר בחיפה, לאחר שוועדת האיתור בחרה בו פה ואחד והמליצה לדירקטוריון  לאשר את הבחירה. הדירקטוריון בראשות איתמר צ'יזיק, אישר גם הוא פה אחד את המינוי.

ליאור פרי נבחר לתפקיד מבין עשרות מועמדים שהגיעו לישורת האחרונה. כשהובא מינויו לאישור הדירקטוריון , ניכר היה כי ועדת האיתור עשתה עבודה טובה ומינויו אושר ללא מתנגדים. הוא יכנס לתפקיד, אחרי שנה ושמונה חודשים שלא היה לאצטדיון מנכ"ל מאז עזיבתו של אילן פוקס, המנכ"ל הראשון של האצטדיון. מאז היה ממלא מקום המנכ"ל רועי מלכא, שעשה את עבודתו ללא דופי.

איתמר ציזיק ציין את תרומתו של מלכא כממלא מקום כשאמר בין היתר במהלך ישיבת הדירקטוריון כי חובה על כל עובדי החברה להודות לו. "הוא עשה עבודה מסורה ואחראית לאורך כל התקופה. מילא את תפקיד ממלא מקום המנכ"ל ללא דופי והוא ראוי להערכה".

מלכא מונה לסמנכ"ל חברת האיצטדיון. "אנחנו שמחים שמלכא יסייע למנכ"ל החדש כסגנו ויד ימינו  ויתרום מהידע והניסיון הרב שצבר במהלך עבודתו כשהמטרה של כולם לאפשר כניסה חלקה מהירה ויעילה של פרי לתפקיד", אמר צ'יזיק.

יו"ר הדירקטוריון בירך בסיום הישיבה את המנכ"ל החדש ואמר כי הוא תקווה שזה יביט על תפקידו בראיה עסקית, כלכלית ושיווקית. "המטרה היא להצעיד את האיצטדיון והמתחם כולו ליעדים שהצבנו לעצמנו במבחינה שיווקית לרווחת תושבי העיר".

ליאור פרי אמר בתום הישיבה כי הוא נרגש מאוד להכנס לתפקיד. "אני רואה בתפקיד הזה אתגר ממשי, שמעורר בי את כל הרצון ליצור ולהניע מהלכים קדימה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.