ככה בונים אמון בין העיריה למועדונים! ראש עירית ירושלים משה ליאון פטר את קבוצות הספורט מתשלום דמי שימוש באיצטדיון טדי ובארנה

עם חזרתן של ליגות הספורט לפעילות, ובהתחשב באתגרים התקציביים שהציבה הקורונה למועדוני הספורט, הנחה ראש העיר ירושלים לאפשר למועדוני הספורט – בית"ר ירושלים, הפועל קטמון, והפועל ירושלים בכדורסל; לשחק את משחקי העונה ללא תשלום דמי שימוש. מדובר באיצטדיון טדי ובהיכל הפיס ארנה.
עיריית ירושלים מברכת על חזרת המשחקים ומאחלת לכל הקבוצות – עלו והצליחו!
בעלי בית״ר ירושלים, משה חוגג: ״אנחנו מעריכים את ההירתמות של ראש העיריה, מר משה לאון והנהלת העירייה למעננו במהלך משבר הקורונה.
זה התחיל בהקדמת ההקצבות השנתיות ונמשך כעת עם הפטור מתשלום פעולות שמוכיחות שוב שהספורט בירושלים חשוב לו ומהווה עוגן מרכזי בחייה של העיר״.
בית"ר "מילניום" ירושלים שמחה להודיע היום על החתמתו של שחקן קבוצת הנוער של מכבי נהריה, נתן בוזגלו (15), במועדון, ובכך להמשיך את החשיבה לטווח ארוך של חיזוק הקבוצה והכנת קרקע לקבוצה הבוגרת. נתן, שחקן נבחרת ישראל ששיחק בעונה החולפת בהשאלה במכבי תל אביב , חתם לשלוש שנים בבית"ר ירושלים. החתמתו של בוזגלו היא אבן הדרך בשיתוף פעולה בלעדי שנחתם היום בינינו לבין מועדון הכדורגל מכבי נהריה.
במסגרת ההסכם, תהיה לבית"ר אפשרות לקבל זכות ראשונים על שחקנים מקבוצת הנוער של המועדון, עזרה הדדית והמשך הפיתוח של המועדון מהצפון. הראשון לעשות את המעבר הוא נתן בוזגלו, שישחק בעונה הבאה במסגרת קבוצת הנוער שלנו. בוזגלו, שחקן נבחרת ישראל, הוא הראשון מבין מספר שחקנים שיעשו את הדרך אלינו.
בעלי המועדון, משה חוגג אמר: "אנחנו בונים בצורה היקפית ורחבה את המערך שלנו על מנת לאתר כשרונות צעירים מאזורים שונים בארץ. הצירוף של נתן בוזגלו אלינו, בגיל 15, הוא בדיוק בשביל לתת לו את הבמה להפוך בעתיד לשחקן שיתרום לקבוצת הבוגרים שלנו. שיתוף הפעולה המבורך הזה הוא חלק מהפריסה הארצית של המועדון, שכולל גם שלוחות שלנו בדימונה, עוטף עזה, דימונה, והיד עוד נטויה. נמשיך לקדם את בית"ר דרך הצעירים ולבנות את מחלקת הנוער, על מנת להפוך אותה למובחרת ביותר".
בעלי מועדון כדורגל מכבי נהריה, אבי סבג, אמר לאחר החתימה: "נתן סומן כהבטחה במועדון עוד מגיל צעיר ותמיד שיחק בקבוצת הגיל שלו ובקבוצה הבוגרת יותר. בגיל 13.5 שיחק בהשאלה במכבי נתניה, חזר בתום העונה לנהריה והושאל למכבי תל אביב בעונה האחרונה. אני שמח כעת שהוא מגיע לקבוצה שאני אוהד"
"כאוהד בית"ר ירושלים שרוף שגדל בסביבה של בית"רית, זאת הגשמת חלום להעביר שחקנים ממכבי נהריה למועדון בית"ר ירושלים שאני אוהד ואוהב, ומי כמוני ישמח שהשחקנים שלי יוכלו לעזור למחלקות הנוער ולהיות שחקנים בוגרים בבית"ר ירושלים".
בתמונות: נתן עם חולצה של הקבוצה. צילום דוברות בית"ר ירושלים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.