כוחות מד"א ערוכים לאבטח רפואית את מרתון ירושלים הבינלאומי לשנת 2019

במרתון הבינלאומי, שייערך ביום שישי הקרוב  (15.03) בירושלים, צפויים להשתתף כ- 30,000 רצים מ- 60 מדינות ברחבי העולם * גם השנה ערוכים במד"א על מנת לאבטח רפואית את המשתתפים הרבים
 
מרתון ירושלים הבינלאומי, על מקציו השונים, יוזנק ביום שישי (15 במרץ) מכיכר המגבית המאוחדת בדרך רופין בירושלים ויסתיים בגן סאקר. במרתון, על מקציו השונים צפויים להתחרות כ 30,000 רצים מ- 60 מדינות ברחבי העולם. המקצים השונים, בהם מרתון שלם (42.2 ק"מ) וחצי מרתון (21.1 ק"מ), מרוץ ל-5 ו-10 ק"מ, מרוץ משפחות ומרוץ קהילתי, יאובטחו רפואית על ידי כוחות גדולים של מד"א שיתפרסו לאורך כל המסלולים.
 
בשטח האירוע ולכל אורך המסלולים, ייפרשו כוחות מד"א באמצעות ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, בימבולנסים, אופנועי מד"א ורכבי שטח מיוחדים שינועו עם ציוד רפואי על המסלולים עצמם לצד הרצים. חוליות מגישי עזרה ראשונה, יסתובבו רגלית לאורך המסלול על מנת להגיש מענה רפואי לכל צורך. לאורך המסלול ובנקודת הסיום יוקמו אוהלי מיון מרתוני עם מיטות-טיפול-נמרץ שיאויש ע"י חובשים ופאראמדיקים של מד"א ואחיות ורופאים מבי"ח שערי צדק בראשות פרופ' נעמה קונסטנטיני ובהן יוצב ציוד רפואי מתקדם הכולל גם ברכות מים עם קרח שמטרתם לקרר במהירות נפגעים ממכות חום קשות,  בנוסף יוקם בנקודת הסיום אוהל לטיפול בנפגעים קלים.
 
צוותי מד"א בבירה שפועלים בשיתוף פעולה מלא עם הפקת המרתון ומשטרת ישראל ותוגברו על מנת להעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי גם במקומות בהם קיימות חסימות דרכים עקב אירוע המרתון.
 
*מנהל מרחב ירושלים במד"א, שלמה פטרובר:* "הכוחות ערוכים להעניק מענה רפואי מידי ולטפל בכל תרחיש. על מנת לשמור על בריאות משתתפי המרתון אני מבקש מהרצים להישמע להוראות המארגנים, לעשות את כל ההכנות הבריאותיות הנדרשות מראש, ובמידה ואינם חשים בטוב להאט את ריצתם או לעצור בצד המסלול ולהזעיק באופן מידי את כוחות מד"א הפרוסים בשטח או בקו החירום 101 או באמצעות אפליקציית 'מד"א שלי' "
 
*מנכ"ל מד"א, אלי בין:* "המרתון הוא אירוע ספורטיבי מהנה וכבכל שנה ההערכות הנכונה הכוללת צוותי רפואה רבים, שיתוף הפעולה עם עיריית ירושלים, הפקת האירוע, רופאים ואחיות מבי"ח שערי צדק ושימוש בכלי רכב ייעודיים של מד"א לתנאי השטח מבטיחים שנוכל להעניק טיפול רפואי יעיל ומהיר במידת הצורך. אני פונה למשתתפי המרתון להקפיד על הנחיות הרפואיות והבטיחותיות על מנת שהאירוע יסתיים ללא פציעות ומאחל למשתתפים הנאה מלאה ובטוחה."
 צילום: דוברות מד"א

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.