חולון – המשטרה חוקרת חשד למעשים מגונים בגינה ציבורית

במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל אתמול (ד') דיווח בגין מעשים מגונים שבוצעו בקטינות (13,14), בגינה ציבורית ברחוב סוקולוב בחולון.
עפ"י התלונה, גבר כבן 50 פנה אל המתלוננות ושאל אותן שאלות בעלות אופי מיני, חשף בפניהן את איבר מינו ונגע בגופה של אחת מהן. הצעירות גילו תושיה, נמלטו מהמקום ודיווחו מיד למשטרה.
תוך דקות ספורות הגיעו למקום כוחות משטרה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות המקרה.
מהמשטרה נמסר: הגשת תלונה בטווח הזמן המיידי לאחר ביצוע העבירה מעלה באופן ניכר את הסיכויים לתפיסת חשודים. אנו פונים לציבור: במידה וישנם קורבנות נוספים או עדים למקרה נא לפנות למשטרה.
במקביל המשטרה חוקרת תלונות בחשד לניסיון אונס.
על פי החשד, בשני המקרים, גבר פרץ לדירת מגורים באישון לילה , ניסה לפגוע בנשים, אחת מהן קטינה כבת 17 ונמלט מהמקום מבלי שהצליח לבצע את זממו.
אחד המקרים לא דווח בזמן אמת למוקד 100 של משטרת ישראל.
מהמשטרה נמסר: ״בהתרחש עבירות , יש לדווח עליהן למשטרה במהירות וככל שניתן בזמן אמת.
בהמשך המשטרה עצרה שני חשודים בגידול, ייצור וסחר בסמים מתוך דירות מגורים בחולון ובגבעתיים.
בפעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל, במסגרת המאבק חסר הפשרות בנגע הסמים, בדגש על גידול וסחר המסכן את שלום הציבור, נעצרו אתמול (ד') 2 חשודים (31, חולון וגבעתיים) בחשד לגידול , ייצור וסחר בסמים מסוכנים וזאת מתוך דירות מגורים בחולון ובגבעתיים.
במהלך הפעילות נתפסו עשרות קילוגרמים של שתילים ופרחים החשודים כמריחואנה וסמים מסוכנים נוספים. כמו כן נתפס ציוד החשוד לשם הפעלת המעבדה ואמצעים המשמשים על פי החשד לסחר בסמים.
בנוסף נתפסו עשרות אלפי שקלים המהווים, על פי החשד, דמי פדיון של סחר בסמים.
קרדיט: דוברות המשטרה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.