הקורנה בדרך לישראל? "אני אגרום לך ולהורים שלך שתדבקו בקורונה"

פוזיציה!
פוזיציה!

אמר הבעל לאשתו וזו בתגובה מבקשת צו הגנה בבית המשפט נגד בעלה: "הוא הפך את האיום המילולי לפיזי ומסוכן"

בני זוג המתגוררים במרכז הארץ ניהלו אורח חיים שיגרתי במשך 15 שנים. לאחרונה נקלעו לסכסוך על רקע חשדה של האישה כי בעלה בוגד בה. למרות זאת וכפי שקורה בלא מעט בתים, הלכו בני הזוג ליעוץ זוגי וניסו לשקם את החיים המשותפים "הכל למען הילדים", כפי שטענו.

לאחרונה, כשהתברר כי לא ניתן לשקם את היחסים החלו בני הזוג בבדיקת הזכויות שלהם. האישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן טענה, בין היתר כי לאחרונה הפך בעלה למסוכן ואיומיו הפכו לקשים ומבהילים.

במהלך הבדיקה של האישה את שווי הרכוש, היא ציינה כי קיבלה מהוריה, לפני חמש שנים, דירה שנרכשה על ידם ונרשמה על שם שני בני הזוג. במהלך הדיון בין בני הזוג על הרכוש המשותף האישה הציעה לבעלה שיוותר על הדירה. "הוא לא השקיע ברכישת הדירה אגורה אחת שחוקה", טענה בפני עורכת הדין סולן. "הכל נרכש על ידי ההורים שלי שהאמינו בזוגיות שלנו ולא רשמו את הדירה על שם אחד הילדים או על שמם ונתנו לנו להתגורר בה כאילו היא שלנו".

הבעל בתגובה הבהיר כי לא רק שאינו מוותר, אלא בכוונתו להתלונן במס הכנסה כנגד אביה של אשתו על העלמות מס במאות אלפי שקלים. האישה בתגובה החליטה לבקש גט וכתובה בעיקר בשל בגידותיו. גובה הכתובה מיליון שקלים, כמחצית משווי הדירה שנרכשה.

בשלב זה, סיפרה האישה לעו"ד סולן כי בעלה החל לאיים עליה לאחרונה כשהטיח לעברה: "אני אפגע בך ובהורים שלך ואדאג שתדבקו בקורונה". למרות ניסיונות ההרגעה של עו"ד סולן כי האיום אינו מעשי, הלקוחה מתעקשת לבקש צו הגנה מבעלה וטוענת: "זו הקצנה באלימות והוכחה לאיבוד שליטה".

עו"ד סולן תדרוש להרחיק את הבעל מהאישה והילדים, עד שיושג ביניהם הסכם גירושין. הבעל בתגובה "גם אם אמרתי לא התכוונתי". הוא יטען גם כי אשתו איבדה את השפיות על רקע החשש שלה שהיא תאבד חצי מהדירה שרכשו הוריה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.