הציג את מזכירתו כבת זוג של חבר אחר שהיה ידוע כהומוסקסואל שיצא מהארון

צילום אתר פוזיציה

"הניסיון לייצר מצג שקרי שבו אני מנהל קשר רומנטי עם מזכירתי, נועד לפגוע גם במעמדי וגם בקידומי בבית החולים"

זוג רופאים ניהלו אורח חיים עמוס. שניהם עובדים כרופאים בבתי חולים. הבעל כירורג בכיר בבית חולים בצפון. האישה רופאה במחלקת גסטרו בבית חולים סמוך למרכז הארץ ושניהם נהגו לבלות את הזמן המשותף ביחד באירועים שקיימו כל אחד במקום העבודה שלו.

בני הזוג באמצע שנות הארבעים לחייהם, מגדל לצד הקריירה הרפואית שלושה ילדים. כאמור הם נהגו לנצל יחד את האירועים המאורגנים שקיים כל בית חולים. כמו למשל מפגשי סופי שבוע בבתי מלון בים המלח, אילת, או בצפון וגם נסיעות לחו"ל. באותם אירועים שאירגן בית החולים שבו עבד הבעל, הוא נהג להזמין גם את מזכירתו האישית בבית החולים אותה הציג בפני רעייתו כבת זוגו של חבר אחר, אף הוא רופא, אבל כזה שאינו מתחבר לנשים.

צילום יחצ

באירועים הללו האישה לא שמה לב, אבל הבעל שלה היה מוצא זמן להיות עם בת הזוג המוסווית שלו  לעיתים כמה שעות באמצע היום לעיתים מאוחר בלילה. האישה טוענת כי ראתה את המאהבת של בעלה כמה וכמה פעמים, בכמה מפגשים.

 "תמיד היא היתה בקרבתנו אבל לא ייחסתי לכך חשיבות עד שבעלי נעלם באחד האירועים בשעות הקטנות של הלילה.  לטענתה זה קרה לפני כשנה וחצי, "באחד מסופי השבוע שבילינו יחד עם חברים ממקום העבודה,  עליתי לחדרי, הוא נשאר עם חבריו וחזר לחדר בשלוש לפנות בוקר. להגנתו טען כי הוא וחבריו ישבו על הבר. למחרת עשיתי בירורים שקטים וגיליתי שלא היו דברים מעולם. ואז נדלקו כל הנורות האדומות על מקרי עבר שהיו".

הבעל באמצעות עורכת הדין שרין סולן טוען להגנתו כי אשתו כבר שנתיים מחפשת תירוץ, לא רק להתגרש אלא לפגוע בי. "הניסיון לייצר מצג שקרי שבו אני מנהל קשר עם מזכירתי, נועד לפגוע גם במעמדי וקידומי בבית החולים".

עו"ד סולן הדגישה כי גם אם הקשר היה בהסכמה, דבר שמוכחש, הוא נועד לפגוע בקידומו של הרופא בעתיד, הן בבית החולים וגם במשרד הבריאות. הבעל טוען בכתב ההגנה לפירוק השיתוף שהוגש לבית המשפט למשפחה כי "לא היו דברים מעולם. הניסיון של אשתו להציג אותו כגבר נואף ובכך להתגרש ולחלק את הרכוש הוא סוג של עקיצה כלכלית ועל הדרך גם פירוק הנישואין". לאישה יש קלף מנצח ביד אבל לדבריה תציג אותו רק אם יהיה צורך.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.