"החברה הטובה'… פשוט 'גנבה' לי את הבעל"

עורכות הדין שרין סולן ומורן סולן בהתייעצות. צילום יח"צ

הדרמה הזו אם לא היתה מציאותית, כאן ממש אצלנו, היא יכלה לשמש עלילה לסדרה בנטפליקס

הן למדו יחד ביסודי, בתיכון, התגוררו באותה שכונה ואפילו החלו ללמוד רפואה יחד וסיימו יחד. לימים שתי החברות "הכי טובות" נישאו וכל אחת מהן הקימה משפחה, ילדים – והבילויים המשותפים של שתי "החברות הכי טובות" נמשכו לתוך הנישואין עד שהחברה הטובה החליטה "לגנוב" לחברת הילדות שלה את בעלה, ולעבור להתגורר איתו.

הדרמה הזו אם לא היתה מציאותית כאן ממש אצלנו, היא יכלה לשמש עלילה לסדרה בנטפליקס. כמו באגדות החברות הכי טובות, אלה שאחרי הצבא יצאו יחד לטיול בדרום אמריקה ובמשך שנה בילו בג'ונגלים בגואטמלה, ברזיל וטיילו בקולומביה, ארגנטינה ופרו, עד שיחד טסו לניו-יורק ובמשך חצי שנה עסקו במכירת מוצרים בעגלות כמו ישראלים רבים.

  • ואז כששבו לארץ החליטו יחד שתי "החברות הכי טובות" התלמידות המצטיינות, שגם בתיכון נראו בולטות ביופיין ללמוד רפואה. כל אחת השתבצה לעבודה, אחת בבית החולים גדול, השניה רופאת משפחה בקופ"ח.

"החברות הזו נגמרה ברגע ש'החברה הטובה' פשוט 'גנבה' לי את הבעל. זה לא קרה ביום אחד", היא סיפרה, "'החברה הטובה' ממש עבדה על זה. במשך שנתיים לפחות. רק כשהדבר כבר היה בולט, ופשוט לא ידעתי מה לעשות מרב כעס הערתי לבעלי והוא הודה".

האישה הנבגדת ביקשה מבית המשפט למשפחה באמצעות עורכת הדין שרין סולן סעד זמני דחוף שימנע את לינת בנותיה בבית של 'חברתה הטובה' שמתגוררת עם בעלה.  לדברי עו"ד סולן הבנות מבינות כי האבא נטש את הבית לטובת חברתה הטובה של אמן. "הבנות מכירות את החברה היטב ויש להבין לליבן של הבנות ולמנוע נזק נוסף"

בית המשפט נעתר לבקשתה של עו"ד סולן והורה לאב שלא לקחת אליו את הבנות ולא לאפשר להן ללון אצלו בדירתו יחד עם זוגתו החדשה, שהיתה חברתה הטובה של אמן. יחד עם זה ציין בית המשפט כי הקשר עם האב אם יהיה יתאפשר אך ורק לפי רצון הבנות ואין לכפות עליהן, בשלב הזה, שום הסדר קבוע ומחייב, עד לדיון מעמיק בנושא שנקבע לסוף השנה הנוכחית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.