האישה נהגה למוסס לתוך כוס המשקה של בעלה כדורי שינה חזקים – ואז….

צילום יחצ

שעה לאחר מכן נהגה לצאת לבילוי ממושך אל תוך הלילה. עכשיו השניים נפגשים בבית המשפט בדרך לגירושין

בשנה האחרונה סבל הבעל מ"שינה מרובה", תופעה שהיתה באה ונעלמת לסירוגין ולכן לא ממש הדאיגה את בני הזוג שניהלו אורח חיים בהתאם. בני הזוג נשואים כבר 28 שנים והצליחו לגדל שלושה ילדים, שכולם עזבו לפני שנים את הבית, כל אחד לקן שלו. בחמש השנים האחרונות נותרו הבעל והאישה בבית ולא סבלו משעמום יתר. אבל התברר כי בשנה האחרונה, הבעל היה צונח ונרדם על הכורסא בסלון כבר בתשע בערב, גמור מעייפות.

לאחר שהתופעה חזרה על עצמה בצורה קיצונית בחצי שנה האחרונה הוא החליט לפנות לרופא שכמו לא מעט רופאים שלח אותו לסדרה של בדיקות. בתחילה היה חשש כי הבעל סובל מדיכאון כלשהו, או מחלת הנשיקה ואפילו נבדק חשד לגידולים ומחלות קשות.

לדברי המומחים, כפי שגולל הבעל בפני עורכת הדין שרין סולן, הרופאים טענו כי במקרים נדירים מדובר במחלת ההיפרסומניה (יתר שינה) שבין תסימינה של מחלה זו – שינה של יותר מ-10 שעות ביממה ועייפות מתמדת.

המפנה בגישתו של הבעל בא אחרי ששהה בחו"ל במשך שבועיים ימים ולדבריו בחו"ל הרגיש כמו "פנתר". בעצת חבר התקין, באמצעות בלש, שתי מצלמות בדירתו. בחלוף  שבועיים נבחנו הצילומים על ידי הבלש מהם עלה כי אשתו נהגה למוסס לתוך כוס המשקה שלו לפנות ערב כדורי שינה חזקים, ולעיתים חומר נוזלי לא מזוהה, ושעה לאחר מכן נהגה לצאת לבלות ולחזור בשעות הקטנות של הלילה.

לאחר שהבעל התעמת עם אשתו היא טענה כי היא מתחרטת ונהגה לצאת לבילוי רק עם חברות ולא ניהלה שום קשר רומנטי. הבעל מבקש להתגרש, אבל בטרם יחל בהליך גירושין שבו אשתו עומדת על דעתה לבקש שלום בית, נשלחו בני הזוג ליישוב סכסוך.

 עו"ד סולן הבהירה כי מעבר לפגיעה הקשה באמון, המעשה של האישה גובל בפלילים שכן הוא יכול היה גם לפגוע בבריאותו של הבעל ויתכן כי אף פגע, לאחר שהתברר כי נהגה להרעיל את בעלה בסמי שינה לאורך השנה האחרונה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.