האישה נהגה להתגלגל מצחוק בקולי קולות

עו"ד שרין סולן. צילום יחצ
עו"ד שרין סולן. צילום יחצ

הבעל: "זה לא רציני. צחוק פראי מעיד על שטחיות ולכן הנישואין שלנו הגיעו לקיצם"

בני הזוג נישואים 20 שנים. עבור שניהם מדובר בנישואים שניים ויחד הם הביאו ילד לעולם. למרות שלכאורה ניהלו אורח חיים מעורר קינאה, שכלל טיולים בארץ ובעולם, מסעדות יוקרה ומכוניות מפוארות, נראה כי מתחת לפני השטח החל משבר כבר לפני כמה שנים.

האישה מאז ומעולם קולנית והמונית, נהגה לארח את חברותיה בדירתם. צחוקה המתגלגל הפך לשם דבר. גם קולני במיוחד וגם מיוחד באופיו, כטענת הבעל. בבקשה לפירוק השותפות שאגב לא הפתיעה את האישה כי הדבר היה באוויר, טען הבעל: "הצחוקים הקולניים האלה הוזילו כל מפגש שהיינו בו. הם הפכו לסימן היכר של אשתי וכתוצאה מכך נגרם לי נזק תדמיתי שהביא לניתוק קשרים עם לא מעט מהאנשים שהיו בחברתנו לאורך העשור האחרון".

השיא היה לפני כמה חודשים, טענה האישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן, כשבני הזוג היו בדרך לצימר בצפון למפגש חברתי עם עוד שלושה זוגות. תוך כדי הנסיעה שוחחה האישה עם אחת החברות שלה והחלה לצחוק בקולי קולות. לדברי עו"ד סולן, באותן דקות חוותה האישה אלימות מילולית וכמעט פיזית קשה ומבהילה.

לדבריה הבעל הגיב בחריפות, הרים את קולו ולא היה רחוק מלהרים ידיים. "הבהלה", טענה עו"ד סולן, "גרמה לאישה לבקש מבעלה לחזור על עקבותיו. כשסירב היא ביקשה לעצור וחזרה לדירתם במונית מיוחדת".

בשלב הזה הבעל נאלץ לחזור על עקבותיו. "מכרנו לחברים סיפור שחוק של 'לא מרגישה טוב' וכדומה אבל זה חוזר על עצמו. האישה שכמובן מסכימה להתגרש טוענת "זכותי לצחוק איך שאני יודעת וכמה שיותר. עדיף מלשבת כמו צנון, כמו בעלי, ולהתמרמר על החיים".

האישה דורשת כתנאי להסכם גירושין את הכתובה בגובה של רבע מיליון שקלים ומחצית מהרכוש שצברו במשך השנים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.