האישה הצמידה מכשיר האזנה לקולר של הכלב והקרב בעיצומו

פוזיציה!
פוזיציה!

הבעל התנדב לצאת מידי ערב ל"סיבוב" עם הכלב, אבל לא ידע כי הטיול שלו ושיחות הטלפון מצולמות ומוקלטות

בני הזוג ניהלו אורח חיים שיגרתי, שני ילדים בוגרים, כלב וחתול. הם התגוררו בוילה מפוארת בצפון. האישה מרצה בכירה לקרימינולוגיה, הבעל איש הייטק שכבר עשה אקזיט של כמה עשרות מיליונים. הדרמה בין בני הזוג החלה כבר לפני שנה. האישה כמרצה בתחום הפשע  באחת  המכללות הגדולות במרכז הארץ, יודעת שהפשע בסופו של דבר לא משתלם. היא חשדה שיש סיבה אחרת לחריצות היתר של בעלה לצאת עם הכלב,

מידי ערב, לעיתים לסיבוב של שעה וחצי, בעוד בעבר סירב לעשות זאת – והפציר בילדיו למלא את המחויבות שלהם. "במשך כמה חודשים תהיתי מה קורה סביב ענין 'הסיבוב עם הכלב', אבל שמחתי שהכלב עושה סיבוב ומשחרר את העצמות כי הוא כל היום היה סגור בבית", סיפרה האישה לעורכת הדין שרין סולן.

התפנית בעלילה באה, לאחר שבאחד הקורסים במכללה הוזמן מרצה אורח בלש פרטי שההתמחות שלו היא איבזור לבישה שהוא גם איבזור מעקב. "חשבתי לעצמי שזה יהיה הפתרון. רכשתי לכלב קולר זהה לזה שהיה לו ועליו הותקן מכשיר הקלטה ומצלמה".

לדברי עו"ד סולן הממצאים גילו שני דברים שהרתיחו את האישה. האחד שהבעל מנהל שיחות אהבה עמוקות וממושכות עם מזכירתו, עמה נסע כמה פעמים לחו"ל. והשני, הכלב עומד במקום, שוכב על הרצפה כל העת ולא זז עד שהבעל מסיים את השיחה עם המאהבת. עם הממצאים האלה היא ניגשה לבעלה וביקשה ממנו לעזוב את הבית.

האישה מבקשת להתגרש אבל דורשת לקבל מחצית מכל הרכוש שנצבר לרבות 7 מיליון דולר שהם מחצית מהאקזיט שעשה הבעל לפני כשבע שנים כשמכר את חברתו לחברה גדולה בארה"ב. הבעל טוען להגנתו "גירושין בסדר". לגבי הדרישות הכספיות, אין סיכוי.

בית המשפט שלח את בני הזוג לגישור במטרה להגיע לפשרה בתוך 30 יום. הדיון בבית הדין הרבני בו דורשת האישה את דמי הכתובה, יתקיים בתחילת חודש  מרץ.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.