בסך הכל אני לקחתי אותה לגן כמו בכל יום": אמר הנהג הצעיר שנוהג מבלי שהוציא רישיון נהיגה לשוטרי משטרת ישראל בזמן שהסיע את אחותו בת ה- 3 לגן הילדים

שוטרי משטרת ישראל שפעלו לאכוף עבירות ביריונות בכביש ועבירות מסכנות חיים בעיר טבריה,עצרו בשעת בוקר מוקדמת נהג (21)שלא היה חגור בחגורת בטיחות ובנוסף הסיע פעוטה(3)שאינה יושבת בהתקן ריסון ואף לא חגורה בחגורת בטיחות.בבדיקה מהירה הוברר שהנהג נוהג למרות *שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה*.בחקירתו מסר החשוד שמדי בוקר מסיע את אחותו לגן הילדים,רכבו של החשוד הושבת ל-30 ימים והוגש כנגדו כתב אישום בהליך מזורז לבימ"ש.
במסגרת מאבק המשטרה כנגד נהיגה מסוכנת ופורעת חוק בוצעה פעילות ממוקדת ויזומה ברחבי הצפון כנגד נהגים הנוהגים בשכרות או תחת השפעת סמים, נהגים משתוללים או נהגים שנוהגים ללא רישיון נהיגה או שרישיונם נפסל והם מסכנים את חייהם ואת חיי משתמשי הדרכים ופוגעים באיכות החיים של התושבים.
בצפת הבחינו בלשי משטרה בגבר (35 צפת)רוכב על אופניים חשמליים שעורר את חשדם,בבדיקה הוברר כי החשוד רוכב על האופניים תחת השפעת סם.החשוד עוכב לחקירה,אופניו נתפסו ואופסנו בתחנה ויוגש כנגדו כתב אישום בהליך מזורז בגין נהיגה תחת השפעת סם.
בכפר טובא בוצע מבצע אכיפה נרחב על ידי שוטרי משמר הגבול,תחנת ירדן וסיירת האופנועים מאגף התנועה.נרשמו 100 דוחות מתוכם:9 מהירות, 14 היסח הדעת, 6 נהיגה בקלות ראש,16 עבירות רכבי משא.בפעילות הושבתו 4 כלי רכב בהליך מנהלי ונתפסו 4 נהגים לא מורשים.
במהלך השבוע שחלף נרשמו כ-1479 דוחות תנועה,205 מתוכם בגין עבירות של היסח הדעת, 111 עבירות של הולכי רגל, 38 מתוכם בגין עבירות רוכבי דו-גלגלי, 45 דוחות בגין עבירות תנועה של נהגים צעירים, 9 נהגים נתפסו כשהם נוהגים תחת השפעת סמים/אלכוהול,20 נהגים נתפסו כשהם נוהגים ללא רשיון נהיגה או שרישיונם נפסל בעבר.
*משטרת ישראל תמשיך בפעילותה למנוע תאונות הגורמות לפצועים והרוגים באמצעות פעילות אכיפה ממוקדת תוך שילוב פעולות הסברה ומניעה לנהגים ותלמידים זאת כדי למנוע מהנהג הנורמטיבי לעבור על החוק וכדי להפוך את התנועה בישובים לבטוחה יותר לנוסעים ברכב ולהולכי רגל.*
קרדיט:דוברות המשטרה?

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.